Pepp tack

Nu är stora resdagen här & jag behöver all pepp jag kan få.
Vid midnatt vaknade August med hemsk hostattack & var otröstlig.
Så vi har gett medicin & försökt sova halvsittandes på soffan. (Vilket resulterat i ca 0.001 timmars sömn för mig)
August hostar, gråter & gnäller & jag ber till samtliga högre krafter att ge mig ett tålamod av stål idag.
Mitt flyg är givetvis redan försenat en timme så jag missar anknytningsflyget hem & måste börja trixa med det så fort jag kommer till flygplatsen. Suck.
Det kommer bli en lång dag.
Och ledsamma hejdå med ett tungt hjärta på det. Näe. Fy fan alltså.
Idag hannar inte på topp "10 bästa dagar i livet".



Kommentarer
Postat av: emma sofie

Åh fy vad jobbigt! Styrkekramar till dig!

Svar: Tack för pepp & omtanke! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 06:00:38
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Du är starkt! Det kommer att gå jättebra. En bamsekram till er alla.

Svar: TACK kära du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 06:40:09
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Lagen om alltings jävlighet! Men det här fixar du! August piggnar till nu under dagen, du dricker en liter kaffe och blir supermamman och sedan skiner solen över alla flygplan och vips är ni hemma hos Andrew och Mally!

Svar: haha JA! verkligen. Fy fan alltså! haha. Men nu är vi hemma! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 07:29:39
Postat av: Eleonore

Skickar massa styrkekramar, de ska se att allt löser sig och kommer gå kanonbra ❤ hoppas hostan snart släpper så att August mår bättre och blir glad! Kramar!!

Svar: Tack kära vännen! <3 Nu är vi hemma & kan andas ut!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 07:30:47
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Nora

Ner med ett gäng sånadär ostkrokar August gillari väskan, och ta med dig alla peppande ord härifrån <3 Ni kommer klara det!!!
Hoppas allt går bra!
Kram, Nora

Svar: TACK! <3 Det gjorde jag! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 07:47:10
Postat av: Annica

Nä men vad trist vännen!! Men en sak har jag lärt mig, att hur jävligt allting än verkar just för stunden, så ordnar allting sig till sist! Jag håller tummarna för att A blir på bättre humör och skickar massor av styrkekramar till dig! Kaffe, bra mat i magen och en massa jävlar anamma, så ska du se att det löser sig!
Massor av styrkekramar!!
/Annica

Svar: Ja det gör ju det! <3 TACK fina du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 08:08:27
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Usch och fy vad trist :-(
Jag hoppas att flygresan hem går så smidigt som möjligt och att både du och August får möjlighet att vila. Förr eller senare vänder det allid och förhoppningsvis har det redan gjort det så att ni får en bra resa hem. Ta hand om er <3. Kram

Svar: Tidsmässigt gick den verkligen inte smidigt, men August var superenkel! Himla tur har jag med en sådan "bra" flygare <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 08:27:52
Postat av: Kaffehörnan

Ops stackare

Svar: Ja det var inte så kul! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 08:33:44
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Nathalie

Åh vännen!! Du ska se att det kommer gå bra. Jag hoppas att August mår bättre och att resan hem går så bra den bara kan! ❤ Kram!'

Svar: Tack snälla kära du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 08:55:47
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Liz

Nej sa typiskt att han ska bli sjuk nu och du ingen somn infor en lang resdag. Skickar lite styrkekramar och hoppas att han ar sa utmattad att han slocknar och sover laaaange pa planet och darav du ocksa lite!

Snart ar ni hemma, muta med klubbor och annat gott, allt ar tillatet en dag som denna!
Stor kram och safe travels!

Svar: Han var nöjd med sina fullkornsflingor, havreyogurt & att leka med hörlurarna ;) haha.TACK för pepp & fina ord! <3
jenny - mammaliv i Nashville

Postat av: Maria, Livet med tre

Men åhhhh... så himla typiskt!!
Stackars dig och stackars lille A som även han kommer ha en jobbig resa hem :-/
All styrka till dig hjärtat!
Glöm inte att aaaaandas <3

PUSS!!

Svar: Ja han tyckte inte det var så himla kul, men skötte sin verkligen exemplariskt. Bara mitt tålamod som inte fanns efter alla förseningar. Höll på att dö typ, haha ;) PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 10:10:53
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Förresten... Vilken UNDERBAR bild på dig och din syster!
Så himla fina!

Svar: Åh TACK :) Älskade älskade syster!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 10:11:31
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Hanna

Å stackars! Men det kommer säker gå bättre än du tror! August kanske sover största delen av resan och snart är ni hemma i Nashville! Låter som ni haft en underbar semester i Sverige iaf! Stor kram!

Svar: Ja vi är hemma & resan som tog 24 !!!! timmar, gick verkligen över förväntan, men helvete så trött jag var. Men nuuu tänker vi inte på det längre ;) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 10:46:36
Postat av: Alexandra

Vad trist och jobbigt! :( men resan kommer nog gå bra ändå! Glöm inte vatten till August, hjälper bra mot hostan. Hoppas han oxå sover mestadels av resan så du får vila upp dig lite! Kram till er!

Svar: Ja vatten blev räddningen! Tack för tips!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 10:49:00
Postat av: Viktoria (Lyckans)

Det kommer att gå toppen!! Trist att jag aldrig såg dig någonstans i stan, annars hade jag sagt hej! :) Tänk nu på vad skönt det ändå är att komma hem till sitt eget hem, till den egna sängen, kylskåpet och allt det där!

Svar: Ja jättetrist!! Jag hade ju planerat bloggdejt, men bloggen låg ju nere i 4 himla dagar & sedan blev vi sjuka :( Så besviken på det faktiskt. Såg fram emot att få krama på er lite!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 10:52:49
Postat av: Katarina

Fy, vad typiskt. Hoppas att resten av resan går bättre iaf. Och att ni får sova lite på flyget.

Och att säga hej då. Så jobbigt. Man försöker intala sig att 6 mån/1 år går fort, men det hjälper ju föga. Tack och lov för Skype säger jag bara!

Svar: Ja tack & lov för skype! Fy vad jobbigt det är att säga hejdå för så lång tid alltså! :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 11:15:51
Postat av: Annso

Åh. Snart är du hemma vännen. Bit ihop, you can do it.

Svar: Ja nu är jag hemma! Puh! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 11:24:14
Postat av: storasyrran

Styrkekramar till dig!!

Svar: KRAM & tack för pepp!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 12:30:10
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh kära vän. skicka allt tålamod och styrka till dig. hoppas resan går sjukt snabbt! KRAAAM ♥

Svar: Det gjorde den INTE ;) haha. Men TACK <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 12:39:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Karin Lygnersjö

Så tråkigt, hoppas det blir bättre snart :/
Styrkekramar! <3

Svar: TACK <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 12:46:02
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Mammi

❤Saknar er redan❤

Svar: Vi saknar er!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 17:13:53
Postat av: 2-barns-mamman

Åh nej! Men du klarar det! Det gör man alltid!

Svar: Ja man gör faktsikt det! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 17:25:40
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: Jennie

Stakars lilla August jag håller tummar att de kommer att gå bra.Ledsen att jag vart tyst ett tag...men vart lite mkt just nu och jag har varit bortrest.Kramar i mängder till er! <3

Svar: Skönt att vara bortrest! Ibland får man ta en paus från allt :) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 20:53:51
Postat av: Jeanette

Styrkekramar! Hoppas allt går hyfsat bra ändå.

Svar: TACK! Vi är hemma så nu kan vi andas ut!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-25 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0