Crew Cuts

Äntligen har August börjat kunna använda lite kläder från J.Crew.
Deras storlekar är från 2 år & visserligen är kläderna liiite väl långa än, men det struntar jag i ;)
Minns när jag var gravid & besökte deras flagship store i NYC & tänkte att det är ju en eeevigheeet innan min lille bebbe kommer kunna använda allt detta fina.
Hoppsan vad tiden gick!
 
Här är iallafall våra senaste (apsnygga!) höstfynd.
Längtar till detta passar lillkorven.
 

Farfarströjan i mitten är i mjukaste cashmere & kommer vara såå härlig att ha på sig då kylan kommer krypandes till vintern.
 
 
Love love love. Hett tips är att spana in deras REA online! Kvaliteten är outstanding & emellanåt har de 30% extra av reapriset.
Vi har turen att ha en Outlet inte långt härifrån så dit kommer det bli en tur eller två (eller fyra) till i höst!

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

snygga

Svar: Han kommer vara så stilig ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 19:52:10
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: emma sofie

Jättefina kläder!

Svar: Ja jag är helkär ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 21:40:29
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: eastcoastmom i Spanien

Crewcuts är verkligen snygga, riktigt stiliga! En favorit här också, tyvärr är våra barn nästan stora för Crewcuts nu, tror de går upp till 12 eller 14 år...?

Svar: Älskar det!! Jag vet inte vad storlekarna går upp tll faktiskt.. jahg är inte riktigt där än ;) hehe!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-13 @ 06:50:29
URL: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0