Förberedelser

Denna kvällen har vi förberett morgondagens Yard Sale, som ska starta i vårt område klockan 8.
Massa småplock, kläder, bebisprylar osv har vi satt små prislappar på & även organiserat så det bara är att hänga upp allt då vi vaknat.
Jag hoppas vi får lite sålt!
I slutändan av dagen kommer det insamlingsbilar & plockar upp det som inte blev sålt, om man kan tänka sig att skänka det till välgörenhet. Så fint!
 
Förövrigt kunde jag idag gå litegrann! Härligt!
Jag är långt ifrån bra i ryggen, men bättre & minsta framsteg välkomnar jag med öppna armar.
Saknar dock att busa med min älskade lillkorv så det gör ont i hjärtat.
 
 
Näe, nu ska jag hoppa i säng med en ispåse på ryggen & läsa lite bloggar på telefonen.
Det blir bra det.
 
Gondatt (eller nästan godmorgon i Sverige) kära ni!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad jobbigt med ont i ryggen. Hoppas det blir bra snart.

Svar: Tack snälla!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 05:47:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Linda <3

Hoppas att du blir bättre i ryggen snart, inte kul att ha ont där :/ kram <3

Svar: Nej verkligen jättejobbigt! Tack snälla! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 06:04:42
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se
Postat av: Sara

härlig bild :)

Svar: :) Tack
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 13:18:00
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0