Förlåt August i framtiden

..men mamma var tvungen ;)
 
 
Du är det sötaste, finaste, härligaste, roligaste & bästaste som finns i hela världen.
Men oj vad du har satt din mammas tålamod i prövning idag.
PUH!
Tur som jag har, tog pappa nattningen så jag kan sitta här med bloggen & ett glas rödvin.
Bara andas ut.
Längtar dock efter att få krypa ner i sängen & lyssna till dina djupa andetag & pussa på den där mjuka mjölkvita huden.

Och så håller vi tummarna att de dumma tänderna ploppar igenom snart!
Eller att du åtminstone känner dig lite bättre imorgon.
Mamma älskar dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Annikasan

Men åh, stackars plutten! Hoppas det slutar vara jobbigt omedelbart och att det istället växer ut några ståtliga, vita, skonande gaddar a la Amerika, utan smärta.

Tack för fin kommentar inne hos mig. Helt fantastiskt att jag var din första ju. Im honored. :)

Svar: Tack det hoppas jag med! Himla tänder alltså! Puh.
Och ja du borde känna dig hedrad ;) Så himla kul att du är tillbaka!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 05:19:34
URL: http://www.annikasan.blogg.se
Postat av: Anonym

Tusse då! Förstår vad ni går igenom, samma gäller här. Nu kommer alla vampyrtänder på en gång. Skönt dock att förmodligen ha det avklarat innan semestern :)

Svar: Ja det är precis så jag tänker. Att bättre att få det avklarat nu, innan Sverige! Puss på er <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 07:25:13
Postat av: Nathalie

Men va faaan! Suck. Guess who kommenterade ovan...

2013-06-12 @ 07:26:08
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Nathalie

Suck.... Jag kommenterade ovan...

Svar: men!! haha! varför ä det bara du som har detta problemet??! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 07:27:20
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: På Selmas gata- Inredning, DIY

Men stackars August!:-( Minns med fasa hur jobbig den där tiden var, mest för lillemannen då, men också för oss föräldrar. Det skär i hjärtat när de har så ont!

Har ni provat med att stryka alvedon (eller vad man nu har i Usa?) över tandköttet? Alltså det flytande varianten. Vill minnas att det gav lite lindring.

Hoppas på snar bättring för er alla! Ska kanske tillägga att jag slaviskt följer din blogg men nog inte kommenterat tidigare. Jag är också värmlänning från början så att du är från K-d där jag också bott är lite extra kul. Kram/tanja

Svar: Hej & vad roligt att du kommenterar!! Åh så GLAD jag blir! Fortsätt med det! :)
Jag ska absolut testa att stryka lite flytande alvedon på hans tandkött! tack för tipset! <3
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 08:26:06
URL: http://selmasgata.blogspot.se/
Postat av: michaela ♥

lilleplutten. så jobbit det kan vara med dom små tänderna. både för barnen men också för de stackars föräldrarna haha ;) hoppas verkligen de kommer fram snaaart!

Svar: Ja det är nog mer jobbigt för barnen, men det är allt lite synd om mamman också! ;) hehe.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 10:04:49
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Lilly har också flera tänder på gång...jobbigt! Inte lätt dör de små men inte lätt för mamma heller..! Hade tänkt sno pr mig lite "egentid" ikväll, träffa nån vän över en kaffe el så - men så är precis alla upptagna! Suck! Funderar på att åka iväg själv..jag och en bok på ett café, det kan man väl :-)
Kram t er och hoppas August blir sig själv fort!

Svar: Stackars Lilly! :(
Man kan ABSOLUT sätta sig själv på ett cafe! I sverige verkar många lite rädd för det? Här gör man det heeela tiden! Jag gör saker själv så mycket jag kan. Även ätit middag själv i lugn & ro ute ;) hehe KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 10:25:41
Postat av: Annso

Nämen, lilla gringubben. :P och så länge du inte lägger ut bilder när han sitter på toa/potta så är det nog ingen fara. :)

Svar: haha nej dit har vi inte kommit än ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 12:56:18
Postat av: Mikanilla

Samma här, jäkla tänder o ställa till det..

Svar: Ja verkligen jäkla tänder..
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-12 @ 21:46:42
URL: http://mikanilla.blogg.se/mikanilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0