Napparnas återkomst

Är det bara hemma hos oss som ALLA nappar är borta samtidigt helt plötsligt?
Man kan leta i bilen, i samtliga väskor, under alla möbler, i alla skåp, i sängen - ja överallt!
Men det finns inte en endaste napp någonstans.
Och helt plötsligt, efter 2 dagars tokletande, så kikar de fram en & en.
Innan man vet ordet av så ligger samtliga nappar plötsligt i köket igen innan det är dags för lunchvila?
De liksom bara kryper fram ur sina vrår utan minsta letande.
Hur är detta möjligt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Saradelahara

Hahaha känner igen det där!
Jag brukar jämföra det med hur alla strumpor verkar försvinna i tvättmaskinen alltid! :)

Svar: Ja men precis!! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 00:37:12
URL: http://saradelahara.blogg.se/
Postat av: Marie

Släng dem! Leta inte efter dem!

Svar: ???
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 02:33:31
URL: http://www.mls73.wordpress.com
Postat av: emma sofie

Åh jag veet! Det är så irriterande! Tur att min pojke har slutat med nappar (i fredags) :)

Svar: Vad härligt att han slutat! Måste underlätta lite ibland :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 06:00:23
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Ann-Christin Lundström

Samma här! Våra nappar försvinner plötsligt en efter en och vi letar. Letar under soffan, i leksakerna, i högtalarna, i skåpen - överallt. Tillslut ger vi upp och köper nya nappar och då dyker plötslig alla gamla upp...

Svar: hahha jaaa precis så är det! Jag köpte ett gäng nya & plötsligt så fanns alla gamla kvar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 07:31:12
URL: http://smallfinethings.blogg.se/
Postat av: Elinen

Jag håller med föregående talare. Först försvinner alla nappar. Och när man letat sig blå och köpt nya istället. Då dyker alla de gamla upp. Retligt!

Svar: Precis!! haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 07:41:15
Postat av: Trees

Haha, jaa veet! ett jakla evighetsproblem ;)
Men ack sa dom ar uppskattade :D

Svar: Ja det är dom verkligen! jag kommer aldrig vilja sluta ge August nappen. haha. SÅ enkelt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 09:43:31
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha! Ja herregud! De enda nappar ja hittar när ja behöver nån är de som hon ratar;) å som du säger, helt plötsligt ploppar dom upp både här o där för att försvinna lika fort igen;) hon brukade ha massa i sin säng men det går inte nu för då tar hon tag i en annan än den hon har i munnen o ska stoppa in den istället så hon tappar den andra, så mamma får komma till undsättning istället sen;p hur lång tid är det kvar till Sverige nu då?!:) kram

Svar: De där himla napparna alltså! ;) hehe. Nej nu är det inte långt kvar alls!! :) Tjohooo!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 09:54:08
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Anna m Ludde

JAG hittar aldrig napparna. Men Ludde som inte får ha napp när det inte är sovdags (eller ovanligt kinkig) hittar dom jämt! Så får man gå och be om dom tillbaka. Vilket han iofs är ganska duktig på. :)
När rekommenderar man i USA att sluta med napp?

Svar: Haha vad lustigt! Jag har ingen aning om när de rekommenderar att sluta. Jag kommer inte lyssna på några råd utan bara gå på känn ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 19:46:49
URL: http://annatotti.se
Postat av: anna m ludde

Fast jag syftar på ur en tandläkares synvinkel. Lite svårt att ha det "på känn".

Svar: Ingen aning faktiskt. har inte ens frågat :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 20:11:10
Postat av: Marie

Vad jag menade, släng dem. Tycker det är det dummaste man kan ge till sina barn. Tro mig, min äldsta hade napp tills jag fick nog att leta nappar plus att det är inte bra för deras tänder. De tre andra fick aldrig napp och de sov bättre än Noah gjorde. Jag är ruskigt anti napp...ha ha.

Svar: Oj, haha. Där ser man. Jag är för napp, så vi behåller dom ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-19 @ 04:08:44
URL: http://www.mls73.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0