När pappa är borta..

.. går allt åt skogen.
 
Haha. Nejdå. Så illa är det då verkligen inte!
Vi har haft en himla fin dag på Zoo. Verkligen perfekt dag, med perfekt väder & glada barn.
MEN. Sedan händer de där sakerna som aldrig händer då Andrew är hemma.
  • Datorn stendog helt hux flux trots fulladdat batteri & först nu, 5 timmar senare, funkar den igen (THANK GOODNESS! haha)
  • Jag fick världens största insektsbett (första (!!!) här i Nashville) som kliar fruktansvärt.
  • August har fått sitt första blöjexem.
  • Jag skulle värma upp ett tortillabröd i stekpannan & hade på låg temp, då det efter ca 30 sekunder började ryka & allt var vidbränt !?!
  • Jag satt mig ner på golvet & det knakade till så fruktansvärt i min ländrygg så nu kan jag knappt böja mig. AP-ont gör det.
Lite typiskt att pappan är borta som sagt. MEN. Förrutom dessa små petitesser så är allt som vanligt. Vi har det bra, är glada!
August fick en heliumballong som han släpper upp i taket exakt hela tiden, så jag springer runt som en galning här hemma & håvar in den.
Han bara skriker av skratt ;)
Det är nog dags att stoppa om lillkorven & säga godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Haha, det är likadant här. Allt händer när Rickard inte är hemma....

Svar: Ja vad är det med det egentligen? Varför blir det så?? haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 07:08:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Tina

Allt kan visst hända när pappa är borta ;) Nåväl, shit happens =)

Svar: Sant! Shit happens! Och ALLTID då pappan är borta! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 07:58:48
URL: http://photobytina.blogg.se/
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

men hu! ska det skita sig skiter sig verkligen allt på en gång! håller verkligen tummarna gör att din rygg snart mår bra igen. och att du kan dansa runt midsommarstången idag..glad missommar fina du!

Svar: Ja så är det verkligen! Och alltid alltid när pappan inte är hemma. Puh! ;) Tack snälla för fina ord! Ryggen är lite lite bättre så jag hoppas det blir bättre till ikväll :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 08:54:16
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Lisa M

Hoppas ryggen blir bättre snarast och att du får dansa o fira ordentligt idag! Kramar till dig och din lilla pojk

Svar: Tack snälla du! KRAM! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 09:20:21
Postat av: Tilde

Sötis;)

Svar: Ja han är för söt :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 12:30:13
URL: http://tildeb.webblogg.se
Postat av: Annso

Smörj bettet med yoghurt eller aloe Vera. OBS: neutral yoghurt. Stackars lillen som fått eksem. :(

Svar: Åh! Tack för tips!! Ja som tur är har jag världens kräm som tar bort exem på en dag, så nu är det som bortblåst! Pjuh! One down - four to go ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 13:08:18
Postat av: Annica

Åh vad jag känner igen det där! Händer det nåt här så är det också alltid när mannen är borta. Why is that!!??

Svar: jaaa om jag än visste! haha. Så är det tydligen för samtliga mammor. Puh! Skitjobbigt. Jag hoppas vi har tur de här sista dagarna!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-23 @ 09:33:02
URL: http://busarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0