Onsdagsvideoblogg :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Gud så roligt att få se er på film! Blir ju en helt annan sak att få se rörliga bilder :D
Hoppas lilla August snart känner sig bättre, dumma tänder! Elsa har "bara" en på gån men det har varit gnäll och kläng hela dagen här med!

Svar: vad kul att du tycker det! :) Så glad jag blir.Ja jäkla tänder alltså.. 5 är liiite för många på en gång. Puh! Puss till Elsa från oss! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-05 @ 21:32:34
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Michaela

Åh. Har tänkt skriva så länge att jag vill ha en videoblogg från dig igen. Du har så härlig röst och dina videobloggar är så avslappnade och härliga :) fina ni! <3

Michaela från iPhone

Svar: Men vad roligt att du tycker det! :) Tack! <3 Dock ser jag förjäklig ut pga. noll timmars sömn & skrikdag utan dusch eller smink ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-05 @ 21:52:34
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida B

MÅSTE börja skriva upp allt jag funderar på för jag glömmer allt jag tänker på jämt. Men iaf, är det så att det går nå höögt larm om det skulle bli typ tornado eller nåt annat "naturkatastrofigt" (bra svenska) tycker sånt är så spännande. Det va även nåt jag undrade om erat skyddsrum.. Hur ser det ut? Har sett på film att dom har som en lucka på gräsmattan. Hur har ni? Kul med videoblogg! Mer! ;) kram

Svar: Ja absolut! Vi har ett sådant larm precis där vi bor så de hörs jättehögt & de är utplacerade över hela Nashville. Det finns skyddsrum ungefär överallt & de är i källare. Dock är källare inte så vanligt här pga hur underlaget är, så det finns många skyddsrum som är i mitten av hus osv. Vårt "skyddsrum" är det enda rummet utan fönster som är i mitten av huset :) Förstår du? ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-05 @ 21:57:58
Postat av: Hanna Karlsson

Vad kul med videoblogg!

Svar: Vad roligt att ni tycker det, trots mitt flottiga hår & osminkade fejs ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-05 @ 22:37:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tänkte precis säga detsamma vad kul med videoblogg igen :-) och de där med frågor jag undrar om ni kommer ut och åka något och i så fall var? hade ju vart kul och få träffa dig när du e här i sverige! kram på er kära ni :-)

Svar: Du menar om vi kommer resa runt i Sverige? :)Ja det kommer vi! Våra planer är väldigt lösa just nu, men vi hoppas på att åka till Stockholm & Göteborg åtminstone :) Vart finns du på kartan? :)
KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-06 @ 06:44:56
Postat av: Malin - Edwins mamma

Halloj snyggo!! Du ser lika snygg ut med smink eller utan!
Jag har lite fundering om du har bra tips på sökställen/bloggar/etc om tex information om ekologiska produkter mm. Jag vill gärna komma så nära som möjligt (omöjligt!) en giftfri vardag. Eko-mat är lätt men allt det andra....tänkte du kanske vet eftersom du gillar ekoprodukter :D Förresten är Andrew lika intresserad? Min sambo Fredrik har sedan ett halvår fått upp ögonen för eko/miljösnälla produkter vilket är jättekul! En annan fundering är om du har upptäckt nya egenskaper/personlighet hos dig själv (bra/mindre) nu när du har fått barn? Kram på dej :D

Svar: Detta måste jag göra videoblogg om! ;) Så du får hålla ut med svar vännen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-06 @ 10:17:02
Postat av: Annso

Diskuterar du och Andrew politik? Jag upplever att det är ett big no, no därborta samt att människorna är väldigt patriotiska.

Fin är du med eller utan smink. :)

Svar: Så är det verkligen! Jag har tur att Andrew inte tror stenhårt på ett visst parti & därför kan man enkelt disskutera med honom. Vilket vi faktiskt inte gör vidare ofta just pga. att vi inte är vidare intresserade. Däremot är det hemskt jobbigt att diskutera andra ämnen med min otroligt envisa man. tex. GENUS. Oj där har du ett ämne vi undviker ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-06 @ 13:33:30
Postat av: Anna

Så söt lille August är, lik sin mamma är han också! :)Du kanske har sagt detta innan men vad pluggade du på gymnasiet? :) Vad tycker dina amerikanska vänner om Sverige? Kram!

Svar: Jag gick barn & fritid! Så jag är barnskötare :) Mina amerikanska vänner tycker & tror att Sverige är väldigt exotiskt, långt bort i tjottahejti där det är kallt typ hela tiden & alla är supervackra ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-06 @ 20:59:49
Postat av: Emma

Här kommer lite mer vagn tjat ;) har du nån bra sida att beställa vagnar ifrån?

Svar: Hmmm! Amazon.com skulle jag nog heja på! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-06 @ 21:25:40
Postat av: Jennie

Jag bor i skara trakten men ska flytta till Lidköping jag kommer åka ner till Göteborg i mitten av Juli och hälsa på min familj där kanske vi ses om ni e där :-) annars får ni ha en super trevlig och mysig sommar i Sverige kram

Svar: Ah där ser man! Ja vi kanske ses! Jag hojtar till när jag vet datum!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 12:45:00
Postat av: Hanna

Du är ju bara hur söt som helst! :-)Kan plötsligt inte komma på en enda fråga tyvärr...hm får fundera på det!

Svar: Gulle dig! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 14:34:04
Postat av: Jennie

Ok gör så :-)

Svar: Absolut ! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0