Paket på posten

I går när vi kom hem från poolparty hade brevbäraren lämnat av ett mjukt paket vid vår dörr.
Jag som inte väntade någon post, blev himla förvånad, men tok-glad såklart!
Och att det var från Sverige gjorde ju inte saken sämre precis.
 
På någon sekund hade jag öppnat paketet & blev så himla glad ända in i hjärteroten.
Det var underbara Anna, som driver Dodda Design, som sytt mössor & leggings till August.
Som jag älskar hennes kläder & mössor!

Så himla tacksam är jag. Vilken fin människa som skickar en pressy bara sådär!
TACK Anna!
 
 
Finaste mössan någonsin. My goodness vilket underbart tyg!
 
 
Lillmössan sparar vi till en lillebror eller lillasyster kommer till världen :)
 
 
 
 
Är dö-kär i giraffleggingsen!
 
Hoppas det är lite småkyligt mössväder några dagar då vi är i Sverige så vi kan inviga allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Maria, Livet med tre

Men så fint gjort!
Åh vad glad du måste blivit!
Verkligen söta grejer :-)

Och du.. Kyliga mössdagar är ju snarare ett faktum än ett undantag här hemma under sommaren.. så du kan nog lugnt ta med dig några mössor ;-)

PUSS!!!

Svar: hehe ja det är väl så ;) man glömmer lätt! Vi har det så himla varmt här i 6-7 månader att jag har svårt att tänka mig kyla nu, hehe. PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-17 @ 07:52:47
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: michaela ♥

men LÄGG AV!! vilka fantastiskt ljuvliga plagg! JAG VILL OCKSÅ HAAA!

Svar: Visst är dom?? :) Ååh jag är KÄR!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-17 @ 08:39:00
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh vilken fin gest! Att få spontanöveraskningar är underbart :-) Elvira har en sådan mössa med prinsesstyg och en dregglis i tyget som den lilla mössan. Den mössan du visar på enskild bild är verkligen underbar. En sådan skulle jag vilja ha till E till hösten och ett par matchande leggins till vore inte helt fel :-). Får gå in och kika på FB...

Svar: Jaaa ta en kik!! :) Hon är verkligen SÅ duktig! Jag är himla petig med kvalitet men denna damen kan sin sak ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-17 @ 08:55:25
Postat av: emma sofie

Åh vad fint!

Svar: ja jag älskar hennes kläder! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-17 @ 12:42:07
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

så fina!

Svar: Ja visst ar dom!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-17 @ 19:12:46
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna (dOddA)

Men du är ju för go! :-D Hoppas att något passar din lille guldklimp! Kul att ge bort när man vet hurpass uppskattat det är! Ska bli kul att träffa dig IRL :-) <3 Stor kram!

Svar: Allt passar!! :) Förrutom lillmössan ;) Ska bli SÅ kul att träffa dig & ge dig dina fina kläder som du förtjänar SÅ himla mycket. GRATTIS igen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 13:22:40
Postat av: Trees

Ahh gud vilka fina! Och vilken lyx!! ;)
alskar ocksa girafftyget <3

Svar: Eller hur är de fina?? :) Såå himla glad är jag för dom <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-18 @ 13:26:44
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0