Prassel & smack

Vi vaknade vid 7 idag vilket jag är himla tacksam för.
Ryggen känns bättre, blöjexem är borta (tack earth mamas kräm för det!!) & vi är utsövda.
Idag är det vår tur att fira midsommar här i Nashville & det ser jag så mycket fram emot!
Så kul det ska bli!
Jag lovar att ta med kameran & fota en himla massa.
 
August har laddat upp ordentligt denna morgon.
Medan jag fixade med kläder, tandborstning osv, så hörde jag prassel i köket & ett himla belåtet smackande.
Lilkorven hade fått tag på de grekiska hemlagade chipsen som vi fick med oss hem från en grekisk restaurang vi upptäckte för några dagar sedan.
Mums tyckte han.
Oh well. Det är bara lördag en dag i veckan ;)
 
 
Hoppas ni har en fin dag vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna. Melkers mamma

Haha! Sötkorv!, jag dör <3

Svar: Ja han är för rolig! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 16:18:48
Postat av: Anna m Ludde

Ibland är det bara skönt att få en stund för sig själv och om en påse chips är lösningen so be it! :)

Svar: haha, ja jag gör vad som helst just nu för att få en lugn minut ;) Ja. Du vet ju hur det är!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 19:10:01
URL: http://annatotti.se
Postat av: Liz

Hahahaha...ser ju lite skyldig dar han haller i pasen och forsoker slicka av bevisen pa fingrarna...:) Sotnos! Kunde ha varit varre hyss, som att kissa i kokslador eller annat "roligt" med tanke pa att han var utan bloja under tiden...

Ha ett jattefint midsommar firande och hoppas August tycker det ar kul med sma grodorna och raketen!!

Stor kram

Svar: hahahaha kissa i kökslådor! Nej då har jag väl tur antar jag ;) Tack snälla vännen! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

Postat av: Anna

Awwww :) Chips är gott.

Svar: Ja chips ÄR verkligen gott! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-22 @ 22:46:33
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Gottigt med chips ;)

Svar: Mm jag älskar också chips på morgonen, så jag kan inte säga något ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-23 @ 10:18:34
URL: http://enfrusdagar.se
Postat av: Hanna

Å sån oskyldig min, sötis!

Svar: Ja han visste såå väl att det inte var frukost, så han slängde till med den mest oskyldiga minen han kunde ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-23 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0