Vilken härlig dag!

Ahhhh!
Dagen som började i lite kaos, slutade helt LOVELY.
Våra vänner kom över hit & barnen lekte verkligen helt exemplariskt i flera timmar.
Vi pratade om allt mellan himmel & jord & jag känner mig verkligen full av energi nu.
När de åkte hem, somnade August på studs & helt plötsligt hade jag ingenting att göra!
Hela huset var skinande rent, alla sängar nybäddade, tvätten tvättad, disken diskad.
Sååå. Jag yogade en snabbis, ringde mamma på skype & nu ligger jag här i sängen med ligga korven som ville sova vidare i mammas knä.
Gör dock ingening för jag kan blogga & läsa igen mig på alla favvobloggar där ute :)
På tal om bloggar, jag blev tipsad av Bambi att man nu kan bli meddlem på denna sidan, för att få mer trafik till sin blogg.
Det är ibland svårt att nå ut till nya läsare & få bloggen att växa, så jag signade upp med en gång.
Även himla kul att se om man kan hitta nya favoriter att läsa själv!
Testa ni med! Här klickar man in sig.
 
PUSS & grattis till alla studenter där hemma i Sverige!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Man fylls verkligen med energi när man träffar goda vänner <3 Låter underbart!
haha August <3 Du ser precis ut som miniEmil här!!

Svar: Ja men visst gör han?? :) haha. Godingen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-13 @ 21:02:46
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: nikita

Skönt när en kaos dag vänder till nåt bra !
Har en kompis med en engelsk man dem resonerade som er ang namn till sin son, de ska funka å uttalas lika o Sverige som England .. Han heter Lloyd :-)

Svar: Ah där ser man! :) Himla fint tycke jag!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-14 @ 12:38:02
Postat av: Fröken M

Sötnosen !! jösses va han växer :)
Klart du ska baka tosca kladdkaka ! Det tar inte ens en halvtimme men är sååå gott !!
Kram och trevlig helg :)

Svar: Måste erkänna att jag inte bakat en än ;) Kanske väntar jag till Sverige så ber jag mormor baka en, hehe. KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-14 @ 16:22:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Eleonore

Vilken härlig dag ni fick, härliga vänner ger en så mycket energi! Visst kan man skratta efteråt till riktiga kaosmorgonar som ändå slutar bra 😊

Åh ingen skulle bli lyckligare än jag om du kom ihåg och köpa isteet till mig, älskar verkligen att dricka det under varma sommardagar! Är verkligen dåligt utbud här i Sverige :(

Svar: Jag måste köpa med åt dig! Vi har hyllor & hyllor & åter hyllor av iste ;)
Jag tror du & jag är masters av kaosmorgnar/dagar, hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-14 @ 20:31:12
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Låter som en helt perfekt dag!
Jag älskar när man träffar vänner med barn och barnen leker bra tillsammans.. Det är verkligen att slå två flugor i en smäll. Umgås med goda vänner och ha barnvakt.. typ ;-)
Jag hade en kompis över i går.. slutade med att hennes äldsta och Bossen slog halvt ihjäl varandra, kom med dödshot och grejer.. Efter det blir det liksom svårt att fortsätta ha lika trevligt.

Ha en fin helg fina vännen min.. PUSS!!!

Svar: Whaaat?!?!? Oj. Sådana play dates har vi inte än som tur är.. holy cow. Vad sa du till hennes mamma? Förstår att det kan bli lite knäppt efter en sådan upplevelse.. :( Men det är som du säger - barn som FUNKAR ihop & hänga med dom & deras mamas är typ som semester! haha. Älskart! PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-15 @ 08:30:46
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0