Är det bara jag som ser det?

.. eller finns det drag från mig i August?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ser det absolut!!!
Väldigt tydligt!
Vad roligt :-)
Man blir så glad när barnen är lika en själv.. Mina stora är kopior av sin pappa.. Set inte ens ut som att jag varit med och gjort dom. Men sen fick jag de två små.. De är mina! Mamma upp i dan !!! :-)

Puss!!

Svar: Jaa jag njuter hur mycket som helst just nu! Mitt fina fina barn ser ut som MIG :) Och inte bara hans pappa, haha ;)
Jag är så himla nyfiken på bilder på hela din familj altså. Du vet. Close ups så man verkligen kan granska ;)
PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 06:47:12
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: anna m ludde

Definitivt! Kom igen, barnfoton på Andrew också!

Svar: Kanske kanske när jag är färdig med att njuta av det faktum att ungen ser ut som sin MAMMA :D haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 07:11:06
URL: http://annatotti.se
Postat av: Pappa/Morfar

Visst är ni lika. Gosiga runda kinder och munnen.
Kramar i massor

Svar: KRAM & tack för bilderna pappi <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 07:12:25
Postat av: Fatima

Absolut! Men det har jag tyckt hela tiden :) Men nu vill vi ju se Andrew som liten också.

Svar: Ni kanske får se bilder på han är jag är färdig med att insupa det faktum att han även är lik MIG !! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 07:22:34
URL: http://fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Det gör de verkligen. Särkilt munnen ser man direkt! :)

Svar: Eller huuur? :) Jag tycker också munnen. yeeesss :) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 07:44:05
Postat av: brattbergskan

Oh ja! Det tycker absolut att man ser! Super söta båda två :)

Svar: iiih så glad jag blir! haha. Är så trött på att höra att han är lik sin pappa ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 07:47:15
URL: http://www.brattbergskan.com
Postat av: Frida - Vita villan

Ja men visst gör de det!

Svar: ihhh så glad jag bliiir! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 08:38:54
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Malin - Edwins mamma

Meeen ååååh! Hur söt var inte du som barn då?!
Absolut, han är superlik dig och lika söt! Vill också se Andrew som barn nu ;)

Svar: Kanske kanske kommer det bild på Andrew men nu ska jag njuta av att ungen är lik MIG!! ;) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 08:55:39
Postat av: Trees, mamma i London

Absolut lika. det har jag alltid tyckt! Sen e han lik andrew ocksa, men inte BARA :D KRAM

Svar: Äsch. Det struntar vi i & så fokuserar vi på vad lik han är sin MAMMA ;) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 10:09:54
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Malin - mamma till Isabella ❤

Men åh! Ni är verkligen jättelika! :) kul! :)

Svar: Jag blir så glad av dessa kommentarerna så du anar inte ;) ääntligen! haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 10:18:11
URL: http://malinbloggar.wordpress.com
Postat av: susanne

Visst att A är din son! Q: Åker ju till N.Y i påsk, försöker åka vartannat år o har även jobbat där i 4,5år!Man har ju alltid sina måsten o favoritgöra, men har du något "måstetips" att dela??? mat, shopping, must see etc?!?! Ska försöka att komma hem med EN resväska denna gång (yeah right!) Kan sälja resväskor snart:))) Tack på förhand, ha en härlig söndag! P.s hälsa A att han är så lik Seth Meyers i SNL!!!

Svar: haha, det får han höra JÄMT ;) Och har blivit misstagen för Seth ett par gånger då de jobbade i samma byggnad i NYC. Hmm.. så du är ganska van NYC tar jag det som ? Åker du själv eller med barn? Vad tycker du om att göra? Maila gärna mig så kan jag skriva ner allt jag vet!! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 10:22:24
Postat av: Jennie

Jo men visst gör man de :-)

Svar: YES! :) Som jag längtat efter den dagen man faktsikt kan se det & inte bara likheterna med pappan!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 11:35:16
Postat av: storasyrran

Ja jösses, ni är ju jättelika! =)

Svar: Åååh äntligen får jag höra vad jag vill :) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 12:33:31
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Annica

JA! Jag har alltid tyckt att han är lik dig och även Andrew, en fin mix av er bägge! På munnen är ni jättelika! Söt mamma, söt pojke ;)
Kram

Svar: Älskar att höra att han är lik mig! att han är lik Andrew har jag hört sedan dag 1, så det slår jag dövörat till just nu ;) haha!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 13:21:56
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Malin S

Superlika! Syns att ni är släkt, så att säga... ;)

Svar: YES!! ååh vad glad jag bliiir :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 13:30:20
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Victoria B

Ja lika som bär ju! lika frippa också :)
KRAM!

Svar: hahaha. min mammas hemklippning ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 14:34:16
Postat av: Mia

Tycker ni är väldigt lika:)

Svar: Åh vad GLAD jag blir!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 14:34:27
Postat av: Nina

Det syns definitivt! Munnen framför allt! Vi har alltid fått höra att T är så lik R men så hittade jag en bild på mig när jag var runt 4 år kanske. Herregud, hon är en kopia av mig som liten! Jag tror August kommer få mer & mer av dina drag ju äldre han blir, så har det varit för oss i alla fall!

Svar: Jag tycker hon är SÅ lik dig nu .Kommenterade just på en bild där ni verkligen är superlika! :) Hoppas att August kommer se mer ut som mig, hehe. Jag vet egentligen inte varför, för jag tycker ju Andrew är jättefin. Men jag vill höra att han är lik mig för att ungen är ju så sjukt söt. Då måste ju jag vara fin också? haha ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 16:01:30
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: susanne

Trycker på kontakt, men min dator vill inte samarbeta!!! så jag kommer ej åt din mail, eller gör jag helt fel?:(

Svar: Men åååh vad typiskt! Jag måste få hjälp med min design för det är massa fel i koder osv vilket är jätte trist!! Min mail är [email protected]
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 18:43:50
Postat av: Stina

Sötchock!!! Herregud så gulligt med folkdräkt å allt :) Så kul att se, han är verkligen superlik dig ju! Fast det har jag nog alltid tyckt, klara drag från både mamman och pappan.

Svar: hehe jaa vi har den där folkdräkten kvar faktiskt utifall vi får en liten tjej nästa gång :) Fast kanske, om vi får en kille, att han får ha den ändå ;) för det är ju den sista då, hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 20:10:04
Postat av: Yohannas.se

Ooooooohja, han är ju verkligen lik dig, å det har jag sett länge. Ska kommentera det oftare ;)

Svar: jaaa åh vad glad jag bliir! :) Och ja! kommentera ofta ofta. jag blir sååå glad!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 20:35:02
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Hhha jag vet hur du känner när alla (spec från hans sida) säger att han e lik HONOM, och du secretly tycker att han e lik dig haha ;)
Tycker själv olivia e lik mig, men alla säger att hon e lik alok xD e det någon slags mamma-önske-thing kasnke!?

Svar: haha, ja det kanske är en typisk mammagrej ;) Jag har alltid sett massa mig i August & noll andrew typ, fast ALLA har alltid sagt hur mycket han ser ut som Andrew. F** off! haha. Ungen är lik MIG. jag klämde ut han! Ge mig lite credd ;) hahah
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 21:17:03
URL: http://mangofisk.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men åh! Jag kan också se det tycker jag och båda är ju adorable.

Svar: TACK!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 23:39:14
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Jenny från Karlstad

Det finns det helt klart!
Ni är ju jätte lika, det syns vem August brås på till utseendet :-)

Svar: ååååh så glad jag blir att höra det! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-18 @ 15:11:32
Postat av: Martina - Gravid med Ella

Hihi, nej, jag såg likheten direkt.. Verkligen:)

Svar: Åh vad roligt att höra!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-18 @ 16:18:15
URL: http://maella.blogg.se
Postat av: Jenny

Ni är ju jätte lika! Speciellt kinderna och munnen :) Fast när jag tar en extra titt så ser jag att även ögon och näsa är väldigt lika. Wow ni är ju nästan kopior!

Svar: Åååh vad glad jag blir!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-18 @ 18:31:30
URL: http://jennyimaine.wordpress.com/
Postat av: JUNITJEJ

Absolut! Ni är verkligen lika varandra!

Svar: ååh det gör mig sååå GLAD! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-19 @ 19:36:50
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0