Är det sant?!

August sov till 7 imorse!
Halva natten inne hos oss, men han låg faktiskt helt stilla så alla fick en god natts sömn.
Sedan fick jag åka på tidigt yogapass medan Andrew passade korven.
Så himla skönt!
Åkte hem, möttes av städfirman i dörren, bryggde kaffe, stoppade ner August för en nap, kröp upp i soffan på övervåningen med en kopp kaffe, datorn & NJÖT av lugnet.
En sovande lillkorv, att få huset städat, min kopp kaffe & att få läsa alla bloggar i lugn & ro.
Aaaahhhh!
Kan knappt tro att detta faktiskt händer?!
 
 
Helt otroligt vad jag utvecklats i yogan sedan vi var i Cali! Måste börja ta mer bilder & jämföra!
Nu kan jag liksom "krama" foten med hela handen.  Wohooo!

Kommentarer
Postat av: brattbergskan

Åh låter helt underbart! Att få hemmet städat är en dröm för mig! Och så älskar jag att börja dagen med yoga! Så härligt! Ja ta kort, det är så kul att se progress :)

Svar: Verkligen en dröm! Älskar att få hemmet städat ;) Vem gör inte? hehe
Ja jag yogar ofta mitt på dagen då kroppen är mer "uppvärmd" men det var riktigt skönt i morse faktiskt :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 17:26:33
URL: http://www.brattbergskan.com
Postat av: Nikita

Men Gud så skönt de lät :-)

Svar: SÅÅÅ underbart var det! Det lever jag länge på :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 18:01:42
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Dixie

Plötsligt händer det! Precis som jag varje kväll hoppas att vattnet plötsligt ska gå ;)
Vad underbart skönt för dig att få ladda batterierna. Man känner sig som en väldigt mycket bättre förälder då. Även om du allti ä bra :)
Hur har det förresten gått med att förskjuta fm-vila till efter lunch? Ammar du nånting fortfarande?
Och på tal om sömn kan jag "trösta" med att i princip alla jag vet med jämnåriga småttingar, låter dom sova i sina föräldrars säng olika mycket under natten :)

Svar: haha! Jaaa plötsligt händer det!! ;) Snart ska väl ändå bebben komma! Heja på! :)

Jag slutade amma i December då August var 10 månader & då började han sova hela nätter helt plötsligt. Sedan blev allt helknäppt med alla sjukdomar i vinter, men vi har trots halvbra nätter lyckats skjuta vilan till 11/12 de flesta dagar! Jätteskönt! Men ibland är han dödstrött tidigt så då blir det lite hipp som happ resten av dagen. Inte lätt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 18:42:07
URL: http://entillskrutt.blogspot.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh vad härligt! Det är du väl värd :-)
Sådana dagar kan verligen lyfta en.
Hoppas resten av dagen och natten flyter på i samma anda.

Svar: Tack snälla rara! Jaa sådana dagar kan göra en hel vecka som småbarnsförälder ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 18:54:24
Postat av: Annica

Åh, det låter helt underbart <3
Vilken underbar dag! Njut njut njut! Du är värd det!

Svar: Tack kära du! Det var verkligen helt fantastiskt :) Fick nypa mig i armen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 20:10:54
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Frida - Vita villan

Efter regn kommer solsken!
Hoppas ni får sova gott även inatt!
Kram

Svar: Så SANT! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 20:15:25
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Malin - mamma till Isabella ❤

Å vad härligt! :) både med att han sov så länge och bra, samt att stödfirman kom å gjorde rent hus! träna, å kaffe i lugn och ro! låter som rena drömmen.. haha! :)
jag väntar fortfarande på att Isabella ska börja sova på nätterna. SUCK. Men nu äntligen har vi fått en remiss till en barnläkare. Hoppas, hoppas de har en lösning på våra nattproblem!!

Svar: Eller huuur? ;) Jag fick nypa mig själv i armen ett par gånger, hehe. Så jäkla underbart!
Hoppas att ni fick något tips eller klokt råd ang Isabellas sömn? Så hemskt jobbigt att aldrig få sova.. Känner med er! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 20:58:48
URL: http://malinbloggar.wordpress.com
Postat av: Caroline

Men vad glad jag blev nu! Underbart att ha såna dagar, det ger så mycket energi :-) och det är du såå värd! kram på dig

Svar: Åh TACK fina du! Vad söt du är!KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 21:32:38
Postat av: Ellinor

Underbart! Hoppas såklart att dagarna fortsätter så...

Kram Ellinor

Svar: jaa så underbart det var! Tack! :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 21:58:01
URL: http://fam-gudmundsson.blogspot.com
Postat av: Jenny

Guuuud vad härligt det låter!!! Och gud vad duktig du är med yogan!

Svar: Det var verkligen helt underbart! :)Och TACK! Vad snällt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-28 @ 03:19:17
URL: http://jennyimaine.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0