Final countdown

Nu är det inte länge kvar till herrn kommer hem om det inte blir inställda plan osv osv.
LÄNGTAR.

Mitt i allt kaos så fick jag givetvis mensvärken från helvetet & Mally tuggade sönder en av August leksaker.
Jag var nära till psykbryt.
Men så tog jag en promenad. Och efteråt somnade korven. Jag svängde ihop en paj. Julie & Asger kom på besök.
Och så kändes allt bättre.
Vänner altså!
Det bästa som finns!
 
Nu försöker jag marathonsvara på mail, kommentarer & även läsa lite bloggar innan August bestämmer sig för att vakna. Sitter som på nålar & är redan halvt nattaklar.
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Varför sker sådana saker alltid på en och samma gång och gärna när man är ensam också?!? Det är ju galet! Tur att det finns bra människor som kan få en att lyfta på smilbanden. Vad vore man utan sina vänner?

Svar: Ja det kan man fråga sig! Det händer alltid då Andrew är borta. August blir sjuk osv osv. Blah! haha. Jaaajaaa. Om ett par timmar är detta ÖVER! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-23 @ 02:52:14
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma till två

Vissa dagar.. <3 Kramar i massor!!!

Svar: Jaa du vännen. Vissa dagar.. KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-23 @ 10:27:42
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Trees, mamma i London

Så himla roligt.. vet inte om det var din mamma? som kommenterade en gång och sa att alltså stavas med ett L och sedan dess har du alltid skrivit det "altså" :) Något jag också alltid gjorde misstaget med, (df jag kommer ihåg ;)

Svar: hahahah, jaaaaa det var hon som sa till ;) Altså. Man tappar ju svenskan något otroligt av att bo i ett land där man är omgiven av ett annat språk hela dagarna. Pinsamt ibland!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-23 @ 19:29:41
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0