Hallååå?

Det ekar tomt i kommentarsfältet. Hallåååå? Är ni här!?
Jag tycker så mycket om att vakna upp till era åsikter & fina hälsningar juuuu.
Kom igen kom igen.
 
Ok.
Torsdag & jag får ta tillbaka det där med en vila & sova till halv 8 grejen..
Forget about it!
August är tillbaka till att sova en sväng på morgonen & är dötrött vid lunch igen.
& han vaknade idag strax efter 6..
Mission impossible. Minst sagt.
Kan ju hoppas att han börjar vakna lite senare när vi ställer om klockan på Söndag!
Hoppas sa jag. Jag är inte direkt vidare hoppfull. Och blir det bättre ska jag inte yttra mig.
Så fort jag säger ett pip om bra sömn eller friskhetstecken, så går det åt skogen.
VARJE GÅNG. (ja är int bitter, haha)
Läskigt. Börjar bli paranoid här.
Förrutom att gå runt & vara paranoid så har jag träningsvärk deluxe i min rumpa idag.
Helt sjuk värk!
Jag kom nämligen iväg på yoga igår & hade ingen lust att mjukstarta.
 
Nej nu måste jag slänga på mig kläder för vi ska börja ny musik klass idag!
 
 
Fakta- Yoga i sand, ouppvärmd i skinny jeans är INTE enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: elin - mamma till Signe

förlåt att jag inte kommenterar så mycket.
Men jag kollar in vaaarje dag från telefonen:-)
kraaam

Svar: Visst är det krångligt att kommentera från mobilen på blogg.se? Jag önskar att de kunde spara ens namn & bloggaddress så man slapp fylla i vaaarje gång! KRAM kära du <3 Så roligt att du börjar skriva igen! Jag var inne nästintill varje dag även då du hade uppehåll ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 15:42:13
URL: http://flieo.blogg.se
Postat av: Alabama

Jag är också här varje dag, men oftast från mobilen och ja, från den är det lite bökigt att kommentera :)

Svar: ja jag vet! Wordpress är mycket enklare då de alltid sparar infon. Blogg.se är inte roligt alls. bara bök & bök. Tack för raderna <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 16:05:30
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Är lite svårt att svara från jobbet via min mobil, men jag är impad av din yoga challange. Skulle gått på yoga denna vecka, men ryggen håller inte nu.

Svar: Åh jag veeet. Blogg.se är sååå tråkigt när det kommer till att kommentera från mobilen altså! Tack för att du knappade in några rader <3Och hoppas ryggen blir bättre snart!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 18:00:17
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

INTE enkelt. Så jag är mycket imponerad, tummen upp för dig grymma yogakvinna! :)

Svar: Verkligen inte enkelt, haha. Jag föll nästan med huvudet först flera gånger! ;) Yogar du på gym eller hemma?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 18:16:29
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag e inne varje dag försöker lägga en komentar varje dag men nu har vi en sjuk liten kille här i nästan 40 grader och hostar och hostar :-( usch man känner sig så maktlös när de små är sjuka :-(

Svar: ååh näe stackars!! :,( Usch så jobbigt.. Stora kramar till er & hoppas lilla skatten kryar på sig snart!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 19:29:12
Postat av: Malin - Edwins mamma

Jag är också in o kollar läget dagligen men nu när du inspirerar mycket med yoga har jag själv verkligen kommit igång med det - sååå härligt! - o inte haft tiden till att kommentera ;) Mer mer yoga-insperation tack! ;)

Älskar din yoga challange!

Svar: Åååh vad roligt!! Vad glad jag blir av din pepp! Och HEJA dig! Kör så det ryker. Häng på yoga challenge? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 19:30:44
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

jag är häääär! och så härligt med yoga. eller jag tror det iaf. har aldrig testat men tror stenhårt på att det skulle vara min grej :)

kramkram.

Svar: Taaack för dina rader :) Nu blir jag gladare ;) hehe.Jaaa testa! Så fort du känner dig pigg nog i kroppen efter bejbin så börja så smått. Det är uuunderbart! Promise! ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 20:03:54
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tittar in varje dag! Men ofta fr mobilen så kommenterar inte alltid... Inlägget under är så härligt, om August och Mally! Så Goa dom är. Och som jag fortsätter tjata om - du gör mig såå sugen på yoga!! Men känner mig så begränsad i min kropp som fortf gör ont... Men jobbar på att må bättre..! Lustigt att jag som inte trodde det fanns så mkt yogautbud i min lilla stad sprang på en liten studio som har Hatha, vinyasa och yinklasser..! Ska prova så småningom..

Alltid lika kul att titta in hos dig Jenny! Vi kan väl ta en kaffe tillsammans om jag någonsin kommer t Nashville igen? ;-)

Svar: Tjooo vad glad jag blir av dina rader! :) Och vad roligt att du sprang på en studio!! Fråga efter ett par gratisklasser & ge inte upp!! :) Hoppas du mår bra nog i kroppen snart att testa. Och kommer du till Nashville kan vi dricka massa koppar kaffe! Såklart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 20:29:19
Postat av: emma sofie

Hahaha i mitt fall beror det på att jag har jobbat så mycket dem senaste dagarna. Jag är helt slut! Och jag blir så avis när jag ser dina bilder. Jag vill också ha sommar och sol!!

Svar: Tack för att du tog dig tid att skriva några rader ändå! <3 Det gör mig Såååå glad :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 20:39:00
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Anna m Ludde

Hahahahaha du är rolig du! Du är ju så flitig med ditt bloggande att man knappt hinner med! Speciellt med tidsskillnaden. :)

Härligt att August kan börja leka lite smått med Mally. Vår blinde hund Totti går jämt fram och lägger en leksak i Luddes knä och väntar på att han ska kasta den. Men slutar förstås alltid med att Ludde stoppar den i munnen istället... Hihihi

Tack för peppen "hos mig", skönt att veta att man inte är själv. Och det var faktiskt så jag tänkte igår natt. Att nu lägger jag mig här på sängen och andas så jag inte tappar fattningen. Det var faktiskt rekommendationen man fick på föräldrakursen och så himla sant.

KRAMAR

Svar: Haha jag veeet! ;) Jag vet ju själv hur usel jag är på att kommentera bloggar emellanåt, ändå "klagar" jag. hehe.Jaajaaa. Nu fick jag den bekräftelsen jag ville iaf! Mission completed ;)

Ja men visst är det så!! Man måste gå ifrån ibland & andas för att inte bli helt skogstokig! Det måste iaf jag.
KRAM & hoppas verkligen denna natten är bättre <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 21:12:50
URL: http://annatotti.se
Postat av: Ida Nilsson

Skickar du ditt väder och allt runtomkring dig hit? Det vore snällt. Jag kan baka en kaka till dig för besväret!

Svar: hehe, jag tar gärna en kaka mot lite solsken ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 21:24:22
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag tittar in på din blogg dagligen men är lite dålig på att kommentera . Skulle vara intressant om du kunde berätta mer om musik klassen. Ha det bra! :)

Svar: Vad kul att du gör det! :) Jag kan absolut berätta mer :) Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 22:17:14
Postat av: Zarah - mamma till två

<3 du är så duktig!

Svar: Åh tack hjärtat <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 22:44:59
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Lisa

Ny läsare här. Också mammaledig, dock i Sverige. Avundsjuk på din tillvaro då jag älskar USA. Fast det är i Phoenix jag har mitt hjärta. :P

Svar: Hej & välkommen fina du! :) underbart att vara mammaledig! Och Sverige är inte illa det. Har du bott i Phoenix? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 19:14:44
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sandra

Dig känner jag ju igen! :D Visste inte att du bloggade. Ser att du blev kvar i USA! Kul! :)
Hoppas allt är bra med dig!

Svar: Hej! :) Japp jag blev kvar & jag bloggar på varje dag. Kul att du hittade hit! Hoppas allt är bra med dig!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-11 @ 17:43:07
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0