Jag pustar ut

I morse var jag på vippen att balla ur helt. Så jag stoppade barn i barnvagn, kopplade hunden & drog ut på en sådan arg snabb promenad (med solglasögonen på trots att det var gråmulet) att man kunde riktigt se hur det brann under fötterna, hjälp så sur jag var. Trött & grinig.

Det har ni inte märkt va? haha
 
Men så blev det lunch & Andrew kom hem.
Puuuuhhh!
Äntligen!
Så denna eftermiddag har jag slökollat på serier i soffan, ätit pizza & nu ligger August & Andrew i badet & busar.
August blev SÅ himla glad av att se sin pappa. Jag började nästan grina så fint det är.
Far & Son kärleken altså ♥
 
Så nu är allt bra igen. Jag är glad. Andrew är glad. August är glad. Mally är glad.
Alla glada.
Och trötta!
Så nu slår vi igen denna fabriken tidigt.
Jag ska slänga in lite chocolate chip-kakor i ugnen & sedan ska vi se på en film.
LOVELY.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att det känns bättre nu. Jag känner igen den där känslan. Kom.Hem.Nu!!! En eloge till alla ensamstående där ute.

Svar: Verkligen! Jag fattar inte hur dom klarar av det?!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 02:42:51
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Mammi

Skönt o så fint med kärlek❤

Svar: <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 07:24:01
Postat av: Dixie

Hoppas det var färdig deg och att du inte ställde dig och bakade ;)
<3!!!

Svar: Det var färdig deg ;) haha.
Skynda dig & fixa bloggkommentargrjen innan bebben kommer!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 07:27:57
URL: http://entillskrutt.blogspot.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Det gör ni rätt i!
Skönt att andrew kommit hem så du kan få avlastning och hjälp.
Ta hand om er och ha det så mysigt. Ni verkar så fulla av kärlek till varandra, det är så fint <3
Håller tummarna för att August sover hela natten.

Svar: tack kära du! Så himla fint sagt <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 07:52:22
Postat av: Maria, Livet med tre

Fantastiskt!

Jag känner igen det där med arg promenad.. sådan gjorde jag härom dagen men tyvärr så slutade den i att jag var ännu argare pga grannar och deras djur men men .. Jag är inte alls bitter så här 3 dagar senare ;-)

Glad att A är hemma så att du får vila upp dig lite vännen.. Kramar i massor!!!

Svar: hahhaa. Åh vi är så himla lika du & jag! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 08:28:47
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilken mysig bild! och vad härligt med egentid :)

Svar: Jaa såå underbart!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 08:28:54
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Nathalie

Lika jobbigt det kan vara, lika härligt kan det bli! Skönt med egentid!
Och som svar på tidigare inlägg, jag håller fullt med. Ibland känns det som att man tagit sig vatten över huvudet med alla sociala medier man vill hålla koll på och hänga med i. Hur hinner man med allt? :) kram!!

Svar: Visst är det så! Oj vad det svänger ;)
Ja det där med sociala medier är verkligen överväldigande. Jag har slutat kolla FB varje dag & är inte på instagram lika ofta. Det funkar liksom inte.. :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-24 @ 09:06:54
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0