Måndag & back to reality

Nu är det dags att återgå till vardagen.
Efter en himla massa sjukdom som hållit oss alla hemma, samt semester, så känns det jättekonstigt att Andrew ska till jobbet & jag vara ensam hemma med August.
Men det ska bli väldigt härligt att se alla vänner igen, ha playdates & att yoga.
Som jag saknat yogan!
 
Appropå ingenting.
August skrämde oss rejält igår med att helt plötsligt på eftermiddagen få nästan 40gradig feber.
Jag såg ut som jag sålt smöret & tappat pengarna hela kvällen. Orkar liksom inte med EN TILL sjukperiod.
Men idag vaknade han pigg & kry, så jag vet inte riktigt vad det kan ha varit?
 
Ok. Nu kickar vi igång denna dagen efter detta otroligt osammanhängande inlägget ;)
Och musik klass är det idag också!
Bra Måndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Men så skönt att han blev frisk direkt igen i alla fall! Härliga bilder också :)

Svar: Tack!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-04 @ 20:23:12
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att det gick över så fort! Våran kille har fått hög feber när det varit stora tänder, långt bak i munnen, på gång...

Svar: Usch vad jobbigt. Har han fått så hög feber? Stackars.. :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-04 @ 20:58:29
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Trees, mamma i London

Låter som en fiin dag :D Och ibland kan det vara skönt att få vardagen på språng igen! Ni verkar ha haft en underbar semester iallafall. Och om jag inte minns fel, ska du till Sverige.. snaart ;)?? KRAM

Svar: Jaaa jag åker i Juli!! :D Ska ni också åka?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-04 @ 21:24:57
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Örk, avskyr den känslan. Men mysigt att titta tillbaka på bilderna sen. Hur är vädret hos er nu? Varmare än här iallafall även om det går i rätt riktning nu. :) kram

Svar: Det är typ 10 grader & ösregn, haha. Pissväder. Men till helgen ska det bli 20 och SOOOL. Längtar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-04 @ 21:29:29
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0