ME time

Idag fick jag lite ensamtid.
Bara jag, tre skvallerblaskor & en solstol vid poolen.
Så.Jäkla.Skönt.
 
Njöt ungefär vareviga millisekund.
 
Sedan kom Andrew & gjorde mig sällskap några timmar senare, då hans mamma, kusin & moster tog över galenbebisen. Så vi fick även flera timmar av kvalitetstid tillsammans bara han & jag.
Lyckan altså!

Det har inte funnits en endaste sekund till övers för varandra eftersom vi varit sjuka heeeela jäkla 2013 hittills, så detta var verkligen välbehövligt. Äta räkor, annan färsk seafood & dricka öl tillsammans.
Bra avslut på semestern.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria, Livet med tre

Men åååå.. Du anar inte hur fantastiskt det låter i mina öron!! Jag är så avis att jag dööööör!!
Men är det någon jag unnar att ha det så gott så är det du <3

Puss & kram och safe trip home!!

Svar: Åh gulle dig!!Tack fina. Jag tycker dock att du är värd avslappning & egentid 1000 gånger mer än mig ;)
KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 07:22:52
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Anonym

Finaste bilden på dig!!! Och vad underbart. Snart är det min tur. :) Kram

Svar: Tack <3 SNART snart snart är det din tur! Flera gånger om ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 07:50:50
Postat av: Hanna Melkers mamma

Snyggo! Älska egentid!

Svar: ÄÄÄÄLSKA egentid.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 08:00:11
Postat av: anna m ludde

Från mig. Gah blir tokig på din blogg som glömmer inlogg! :S

Svar: Jag har förstått att den krånglar superofta. Fattar inte varför.. :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 08:01:26
URL: http://annatotti.se
Postat av: Pernilla Chis

Men hallå underbart liksom!
Vad fin du är med!

Svar: Sååå underbart! Välbehövligt för en mama! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 08:37:57
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Diana

Fina du!!!

Svar: Åh tack <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 12:07:05
Postat av: Madeleine Hutchinson

Låter sååå underbart och bara att få njuta i solen gör mirakel.. :)

Svar: Verkligen! Det har varit en fantastisk resa! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 12:35:31
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/
Postat av: Jenny

Vad skönt. Egentid, precis som du beskriver den, är så himla härligt. Och man har aldrig uppskattat den som man gör nu sedan man fick barn, eller hur?!

Svar: Precis! Tänkt att man kunde ta en dusch för givet. Eller att sitta i bilen helt själv. Små små små saker som man gnällde över innan. Typ gå till tandläkaren, är ju 1 timme av EGENTID nu, haha ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 14:27:31
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt med massa egentid!

Svar: verkligen! Sååå himla uppskattat & välbehövligt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-02 @ 19:14:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det låter helt underbart Jenny!! Min man och jag har också fått massa ensamtid ihop i helgen, har varit (är) i en stad nån timme bort - hotellövernattning, middag mm, underbart!!

Och oj vilken fantastiskt fin bild på dig, vacker är du! <3

Svar: Åh underbart för er!! <3
Och TACK. vad gullig du är!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-03 @ 10:20:34
Postat av: Ninnie

låter som en fantastisk egentid!!! :)

Svar: Det var det verkligen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-03 @ 15:31:02
URL: http://ninniesodergren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0