Onsdag

Vi hade en pigg & glad kille som vaknade upp idag igen.
Febern som bortblåst.
Vi får se vad som händer runt lunchtid!
 
Andrew hjälpte mig ta lite snabba yogakort igår till GrowSoulBeautifuls yoga challenge på instagram (JEMLP) & det slog mig att ni är många som frågar ang. när jag började yoga, hur vig jag var osv osv.
Jag kan säga att jag knappt kunde nå mina knän med händerna då jag så smått började.
Och här är jag idag.
 
 
Långt ifrån perfekt utsträckt, men en otrolig utveckling för någon som hoppade över stretchen jämt förr då det liksom bara inte "gick". Jag har varit så hemskt ovig så ni anar inte!
Kul när man får SE sin utveckling & inte bara känner den.
Namaste.

Kommentarer
Postat av: Åsa klint

Vilket skillnad, wow! Kommer ihåg att du gärna hoppade stretcher förr:) forward bend är en av mina favoriter:)
Namaste

Svar: Verkligen skillnad! ;) haha. Jag har svårt att föreställa mig hur hemskt ovig jag var! Tänk om jag hade haft före-bilder. Älskar också forward bend. Så skönt hur det sträcker ut hela baksidan av kroppen!namaste!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-07 @ 06:43:35
URL: http://asaklint.blogg.se
Postat av: Josefine

Bra jobbat! känns skönt att se att det kan finnas hopp även för mig då ;) går på gravidyoga nu och är allt annat än vig, haha :)

Svar: Absolut!! Det finns hopp ;) Promise!Och gravidyoga är sååå bra för kroppen. Man förstår inte hur mycket det för förän man är på förlossningen & efteråt då man mår väldigt bra i kroppen snabbt. Heja på!
jenny - mammaliv i Nashville


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0