Påsk var det här!

Även jag har fått lite påskpyntat i hemmet nu!
(Tack svärmor!)
Och jag har hittat smått & gott att fylla lillkorvens ägg & korg med.
Bland annat en supersöt Ralph Lauren romper som jag inte kunde motstå.
Det råkade visst bli som så att det snabba besöket på butiken vi åkte till, blev ett himla långt besök med väldigt många kassar till mamman i familjen.
Jag har fyndat så det står härliga till!
En Marc Jacobs tisha, ett par Joes jeans & även JBrand. En sjukt snygg jacka från Willi Smith & annat smått & gott.
Så.jäkla.nöjd.
Glad Påsk på mig!
 
Och vi fick även ett paket från Sverige med massa härligheter att lägga i August korg!
(Tack Mommo & Moffa!)
Måste se till att hitta laddaren till kameran så jag kan ta lite kort.
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilken fin påskskål!

och det är aldrig fel att fynda :)

Svar: Älskar att fynda! Speciellt fina märken av bra kvallitet. Då är det extra kul! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 07:54:08
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Skoj att du också fått köpt nytt till garderoben!
Glad påsk till dig och din goa familj.

Svar: Ja det känns så himla härligt att fylla på med lite nytt. Nu vill jag bara ha meeeer, haha ;) Glad Påsk vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 11:13:17
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Linda

Glad Påsk även om det inte är söndag än för oss. Hoppas att ni får en bra helg.

Svar: Glad Svensk Påsk ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 13:37:39
URL: http://Lindisen89.blogg.se
Postat av: Annso

Det var mamman värd. :) glad påsk.

Svar: Ja jag tyckte väl det ;) Glad Påsk!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0