SNÖ?!

Jomenvisst hörni.
Det SNÖAR i Nashville.
Och det är snart April.
Fan vilket skämt. Här ska det ju vara 20 grader & SOL just nu.
S.U.C.K.
 
Nåväl. Det lägger sig inte på marken & det ska bli varmt om en vecka.
Men ändå är skolorna stängda? Vilket skämt.
 
Denna måndag är det en surpuppa som sitter framför datorn. IGEN. hehe.
Detta humöret är inte att leka med altså.
Nej. Så illa är det inte, men jag kan inte åka & yoga eftersom vi ska ha massa gubbar här som ska spreja för insekter osv, sedan ska det komma ett gäng för att bryta upp, samt lägga om en bit golv.
Givetvis kommer de bara klampa in, vara högljudda i en evighet & detta kommer medföra att August inte kommer sova.
Och hunden skäller som aldrig förr eftersom det är okända människor i huset.
Inte tänker jag låta honom sitta ute i kylan hela morgonen, så han får skälla från garaget. (Nej jag kan inte få tyst på han!!?)
Och inte kan jag låta August sova i vagnen ute, eftersom det är svinkallt & vi inte har vinterkläder till honom.
Kanske täcker jag över honom med en miljon filtar.
Nämen ni hör ju var sur jag är. Allt är omöjligt. Allt är fel. Inget är bra. Haha.
 
Tar mig en kopp kaffe till & en bit choklad. Det hjälper alltid.
 
 
 
Tänkte fota en annan yoga pose, men August bestämde sig för att vara centre of attention på varenda bild.
Unge! haha

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

sötnosen:)

Svar: Han är så himla knäpp den där busungen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 15:09:11
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Annica

Känner igen de där dagarna. Ibland vaknar jag på dåligt humör utan att ens ha en aning om varför, haha. Enormt frustrerande!
Angående yoga, så får jag prova på lite hemma innan jag vågar bege mig till något gym.
Jag har några extra kilon att bära på dessutom, så vet inte hur klumpig jag kommer känna mig med yogan.
Men det är kul att bli inspirerad till något man har funderat på så länge. Blir ju taggad när man hör din historia om hur du var innan och hur du har utvecklats!
Jag har några DVD:er hemma, så får väl ta tag i att prova dom!:)

Svar: I yoga dömer man ingen för vikt eller vighet. Man är alltför fokuserad på sig själv för att ens hinna kika på någon annan. Och det är det som är så fantastiskt med yoga. man jämför sig inte. Man lär sig att acceptera sina medmäniskor så fint. Testa lite hemma & ta det försiktigt med poser du inte riktigt vet tekniken med kära du så du inte skadar dig <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 15:36:41
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Emma Gustafsson

Gulliga August! :) Spännande att se dina yoga-bilder och herregud va stark du är slinkan ;) haha kom ihåg det ordet då jag såg bilder från vår tripp till Niagarafallen! "slinkan fick sova på golvet" hehe

Svar: hahahhahah! jag hade glömt det! Lilla slinkan, haha. Du är för rolig du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 15:45:12
Postat av: Linda

Jag haller med dig. Vad hande med varen? Vi har fem cm sno har sa skolorna och jobb ar stangda.

Svar: Visst är det helt off i år!! Så ledsamt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 16:28:03
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Lizzie

Linda in honom i massor av filtar så borde det ju inte vara något problem :)

Svar: Jag gjorde det, alla tyckte jag var knäpp ;) haha. Men han vaknade av de extremt högljudda borrandet & hamrandet trots att han var utomhum! Buhuuuu!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 17:53:22
Postat av: Jenny från Karlstad

Ibland har man sådana dagar. Livet och dagarna går upp och ner, tror inte man kommer undan det tyvärr. Jag hoppas dock att morgondagen blir betydligt bättre för dig.
Helt otroligt att skolorna stänger för lite snö som inte ens ligger kvar på marken. Hahaha....
Här hemma är det också kallt, alldeles för kalt för att var i slutet av mars tycker jag. Jag längtar efter vår, sol och värme.
Han är så söt din lilla korv, och han lyser av bus :-) Han skulle göra sig som kavaljer till mitt lilla busfrö :-)

Ta hand om dig och er! Massor med kramar <3

Svar: Ja så är det verkligen!! Tur att jag kan skratta åt mig själv på mina surdagar ;) Och imorgon blir mest troligt mycket bättre!

Skulle vara kul att se dina hjärtan!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 19:01:58
Postat av: Carro i Norrland

Blä för såna dagar men tur att det finns kaffe och choklad! Hoppas det gick bra med hantverkarna och att dom inte lorta ner alltför mycket:-)

Svar: haha jaaa du det blev myycket choklad ;) Och hjälp vad de smutsade ner. Jag beordrade städfirma! haha. Sura blev de men rätt ska vara rätt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 19:54:06
Postat av: Frida

Usch för sådana dagar. Men det har vi alla då och då! Kram

Svar: Ja visst är det så. Och tur som är kan jag skratta åt mig själv när jag är så fjantigt sur ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 22:29:27
URL: http://Http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0