Söndag den 24:e Mars

Ni är så fina med era kommentarer!
Och jag tycker så mycket av när ni delar med er av egna historier & erfarenheter. Det känns så personligt & fint. Som vänskap.
Älskade ni!
Ni gör min dag varje dag.
Tack för pepp & fina hälsningar.
 

Söndag idag & allt har varit perfekt.
Sovmorgon. Te & bloggande i sängen. En tur till affären för veckohandling av mat. Ett lååångt yogapass (där jag äntligen klarade av ett mål som jag kämpa efter länge). Promenad med Mally & August & massa familjemys.
Nu sitter jag uppkrupen i soffan, äter choklad & vi ska se The Hobbit.
Lugnet ♥
 
 
Måste definitivt slipa på tekniken. Det övre benet ska vara rakare, men det kommer! Sjukt nöjd att klara detta! Känner mig så otroligt stark.
 

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My ❤

Härligt med en sån underbar dag efter allt slit tidigare i veckan. De var du så värd <3 åh vad heter den posen? Jag provade "bird" tror jag den heter och jäklar vad svårt det är.. Dom har ändrat koreografin på body balance passen jag går på och jag gillar det inte alls nu :( tror jag ska börja yoga i stället men det finns så få pass:/ kram ❤

Svar: Tack hjärtat! Ja Bird pose var den första jag klarade. Det handlar om så mycket teknik vilket fascinerade mig otroligt mycket då jag väl listade ut knepet. Himla häftigt! Du kommer klara den! :) Du måste liksom placera knäna PÅ triceps. Och luta kroppen framåt långsamt så du lyfter av dig själv. Och kolla smått framåt. Håll inte blicken ner, då tappar du balans. Jag vet inte om jag förklarade så bra ;)
Hoppas du hittar ett pass som du tycker om! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 07:19:11
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Annica

Vilken underbar dag! <3
Det där ser verkligen grymt ut! Vad stark och smidig du är. Har länge funderat på det här med yoga, men tänkt hur ska jag hinna? Jobbar heltid, två barn, en man som reser osv. Men jag ska jäklar ta tag i det!
Kram fina du!

Svar: Åh jag vet. Det måste ju vara jättesvårt för dig! Har ni gym med barnpassning? Det är enda utvägen för mig att hinna något. Och sedan en sväng på söndagen då mannen är hemma. Man får pussla altså! Hoppas du lyckas ta dig iväg! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 08:27:20
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

TACK ska du ha..är så glad att jag hittat din blogg och dig. här känns så himla personligt och fint inne, det är svårt att inte bli kvar ;)
jag har länge varit såå sugen på yoga. tycker det verkar helt fantastiskt! nu är jag dock värsta kylskåpet du kan tänka dig så jag vet inte riktigt om det ens är värt att testa. i så fall får det bli mellan hemmets fya väggar haha! du ser by the way helt fantastiskt duktig ut..grattis till framgången :D

kramar till dig ♥

Svar: Men vad fint du skriver hjärtat! <3Du skulle sett mig innan jag började yoga! Jag nådde inte ens knäna när jag börjde mig fram. HEMSKT stel. Jag tycker absolut att du ska testa. Kan jag så kan ALLA, haha. Det tar tid men en dag så står du där & kan göra saker du aldrig trodde var möjligt! <3
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 09:10:51
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Annica

Glömde fråga förresten, hur lång tid höll du på med yogan innan du började känna resultat?

Svar: Jag kände resultat fort då jag började ta klasser & inte bara öva hemma. Du skulle sett mig innan. Som ett kylskåp! haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 09:17:53
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Annso

Den där posen känner jag igen...så den undviker jag. :P
Starkt jobbat tjejen och jag säger det igen, jisses vilka snygga armar du har. Fast hela du är juh så klart en riktig pangbrud. :D

Svar: heheh. ja den var inte superenkel för mig så jag är jättenöjd! :)Och TACK!! gud så snällt! Yoga-armar ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 09:33:25
Postat av: Emma

Din blogg är så inspirerande! Du känns så stark i kropp, sinne och själ. Tusan att du ska bo i USA. Bo nära mig, så hade vi kunnat umgås och sen så kan vi para ihop din August och min Ella, hehe ;)

Du är en härlig människa :D

Svar: TACK snälla du! Ja det är ju så himla typsikt! Jag har så många underbara vänner här genom bloggen som jag bara vill flytta hit & förvara på min vind ;) haha. Ni är ju så FINA!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 10:17:03
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

sovmorgon är verkligen lyxigt för småbarnsföräldrar :)

Svar: Absolut! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 10:45:34
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Josefine

Oh my, vad du klarar av! Jag har liksom problem med den där duvan eller vad den heter. Men så är jag ju nybörjare med det här med yoga. Och gravid. Så jag får nog ge det ett tag. Har du yogat sen August föddes? De har mamma-barn-yoga sen där jag går och funderar att fortsätta med det när bebisen är ute. Ha en fin dag!

Svar: Helt sjukt är det, haha. Jag som har wiplash, känner knappt av det längre! Yoga gör UNDER för kroppen. Pigeon pose? Jag vet inte vad poserna heter på svenska ;) haha. Men kära du! Om du är nybörjare & gravid, så behöver du inte skynda :) Ta det lugnt & stressa inte. Och fantastiskt att det finns mamma-barn-yoga! Jag tänkte ta August då han var pluttig, men det funkade ju aldrig för honom att vara på golvet utan han ville bli buren, så det gick inget vidare ;) haha. Hoppas du kan göra det dock!! det är ju hur smidigt som helst!
Jag yogade 5 månader innan jag blev gravid & sedan halva graviditeten övade jag gravidyoga & sedan från att August var 5 månader :) Men 3 månader på riktiga klasser & inte bara hemmaimproviserat
jenny - mammaliv i Nashville

Postat av: Mia

Så häftigt med yoga, vad det gör med kroppen! Funderar på att börja själv :)
Tar du Yoga lektioner någonstans i Nashville? :)

Ha en bra dag. Kram.

Svar: Ja det är helt fantastiskt altså! Aldrig trodde jag att jag skulle bli så stark av yoga! Så himla coolt! Japp jag tar lektioner ca 3 gånger i veckan :) Har gjort sedan Januari & hoppas på att fortsätta i samma tempo!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 12:52:15
Postat av: Angelica

Åh, alltså nu vill jag också yoga!

Svar: jaaa! :) Börja!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 15:36:53
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Victoria B

YEY! Hejja hejja! såg bilden på Instagram igår och vart så glad haha tokigt att man kan bli så glad och peppad för nån man inte ens känner :)
Vart lär du dej och får insperation till poser? är allt från pass som du sen tränar hemma? jag kör ju mer fitness och cardio pass när jag tränar men vill liksom börja på med mer yoga. fast liksom Riktig yoga. inte bara nå fånig streshing haha Tips på det?
KRAM på dej!

Svar: Men vad glad jag blir kära du! Så söt du är!! <3Jag får inspiration från internet! Kikar yogis på insta & jag går även på tibetansk yoga på söndagar där det är en himla massa knäppa grejer ;) Jobbar du på The Y? Borde de inte ha yoga där?
Den där fåniga stretchingen är inte fy skam den ska jag säga ;) Den lugnaste klassen kan vara sjukt jobbig om man vet hur man ska göra, hehe.
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 15:55:13
Postat av: Frida - Vita villan

Du är ju grym!
Hoppas att ni fick en mysig kväll!
Kram

Svar: Tack fina du!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 19:30:53
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Wow, inte dåligt! Jag är fortfarande sugen på yoga, men än har det inte blivit av. Eftersom att jag fortsätter l¨sa din blogg så är jag dock rätt säker på att det blir av förr eller senare iaf :)

Svar: Så kul att jag inspirerar! Blir väldigt glad när jag hör sådant :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 19:47:14
URL: http://jennyimaine.wordpress.com/
Postat av: Malin S

Wow... Bra där! Jag skulle inte ens få upp ena benet ;)

Svar: hahah. Joodå! Man måste bara klura ut tekniken! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 20:18:29
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Lotta, Millebus o lillebror

Jisses kvinna vilken ställning!!:)haha. bra jobbat:)!! Kram

Svar: hahaha. Det är inte så komplicerat som det ser ut ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 22:14:53
URL: http://sessancharlotte.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Huuuuga!! Heja dej :) :)

Svar: TACK ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-25 @ 22:21:37
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Svar; jag jobbar på The Y, det stämmer. Men jag känner att vår yoga där är mer en variant och det är inte mycket fokus på andning och på Varför man gör vissa yogaställnimgar. Men att googla och youtube är ju en skit bra idé! Läsa på lite och sen lägga till det på våra yoga finess pass (som dom kallas hos The Y) kram på dej vännen!

Svar: Aaah där ser man! vad trist att det inte finns "riktig" yoga. Där jag går har de massa olika klasser i veckan. Hatha, Vinyasa, Tibetan osv. Jätteskönt att det finns så mycket att välja på. Googla på Yogatic på youtube. Hon har bra klasser tycker jag :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-26 @ 01:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0