Sprutor & pizza

Lillkorven fick stick i finger för att kolla järnvärdet & 3 sprutor :,(
Vet inte om jag någonsin kommer tycka att sprutor är "ok"?
Får hemskt dåligt samvete & blir jätteledsen när dom sticker August i benet..
Hoppas vi slipper feber & ont även denna gång. Vi har ju varit väldigt förskonade mot det.
Andrew kom hem tidigt & köpte hem vår favoritpizza som plåster på såren.
Yep. August älskar pizza. Verkligen älskar!
Det finns ingen annan mat han tycker så mycket om.
En äkta New Yorker är han!
 
Förövrigt är skrutten 76 cm & väger 10.4 kilo.
En redig liten klump har vi. Älskart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch nej, det är jättehemskt! Hoppas han mår fint.

Kram på er

Svar: Tack snälla. Han verkar lite trött idag men ingen feber än så länge.Ibland undrar jag om sprutorna verkligen är så himla nödvändiga ändå. Bara för att jag inte tycker om när dom ska stickas & barnet gråta. Näe. Det känns fel i hela kroppen på mig!
Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 02:15:55
URL: http://hannarosell.se
Postat av: Anonym

Ja urs dom där sprutorna är inte roliga. Hoppas A slipper biverkningar! Kram

Svar: Tack fina! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 07:28:01
Postat av: Nathalie

Jag bli galen på min iPhone som vägrar ha med mitt nämn när jag gör inlägg!!

Svar: Men jag förstår inte varför det händer för dig hela tiden.. :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 07:29:08
Postat av: Emma

Gott med pizza :)
Ella är ungefär lika stor (10 kg och 77 cm)men bara 10 månader, hehe ;)

Svar: Inget slår amerikansk pizza ;)
August har stått still läääänge i vikten, kanske är det för att han började gå?
Älskar älskar bebishull & knubblår! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 09:19:10
Postat av: Elin

Vilken underbar liten lock han har i nacken! :)

Svar: Eller hur? :) Så jäkla söt! hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 11:26:09
Postat av: Anna m Ludde

Sprutor är aldrig skoj men i den här familjen är faktiskt mannen mest blödig! Hoppas han grejar natten och så utan problem. Kramis

Svar: Jasså? :) jag är superjobbig när det kommer till sprutor. Behöver liksom lugna ner mig 100 kilo & inte vara så harig, hehe. Tack! Och hoppas även du får sova! ❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-09 @ 22:40:27
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0