Stackbucks here I come

Vi startar denna härliga lördag med en trasig kaffemaskin.
Det är inte en trött mammas bästa start på en dag!
Så nu hoppar jag in i bilen & åker till närmsta Starbucks.
Omedelbums i mjukisar & ful toffs mitt på huvudet.
Tur att det finns Drive Thru!
 
August är fö. helt galen denna morgon.
Han springer runt som om det inte finns en morgondag.
Skrikpratar gör han också & vänder upp&ner på hela huset.
Runt runt runt, upp för trappan, ner för trappan, upp för trappan, runt runt runt, in i skåp, upp för trappan osv osv osv.
 
Puuuuh!
Kaffe - ja tack.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Starbucks drive thru! So convenient :)

Svar: Eller huuur? Love it! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 15:00:01
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vart något fel när jag skulle kommentera..anyways ovanstående kommentar är min :)

2013-03-30 @ 15:01:02
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Alva

Super fin blogg , jätte fin header ! Kika gärna in min blogg och va gärna med i veckans blogg om du har lust :)

KRAM OCH GLAD PÅSK !

Svar: Tack snälla!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 15:57:16
URL: http://alvastohlt.blogg.se/
Postat av: 2-barns-mamman

Haha! Låter som du behöver trippla doser med kaffe för att hålla Augusts tempo idag! Glad påsk!

Svar: Ja det blev en himla stor kaffe & jag känner att det nog får bli en till runda ;) Glad Påsk!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 17:47:32
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: ellenojag

Åh varför är det INGEN i Sverige som nappat på Drive thru kaffe!?
ha en fortsatt mysig påsk sötisar <3

Svar: Eller huuur? Jag fattar inte hur take away kaffe osv kan vara så dyrt?? Och att det inte finns Drive Thru är ju helknäppt! Kram hjärtat <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 20:24:13
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mammi

Mer och mer lik Lönnstams...❤

Svar: ❤❤❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-30 @ 23:29:45
Postat av: Anna m Ludde

Jenny vad jag saknat dig och din fina blogg på resan, men internet var megakasst så fick fokusera på ett par inlägg "hemma hos mig".

Älska starbucks! Double tall soy latte please. :D mmmmm

KRAMAR

Svar: Jag är glad att du inte hade ett alltför bra internet så du verkligen kunda koppla bort cyberspace & bara leva! Hoppas du hade det underbart & att du känner dig avslappnad! <3KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-31 @ 14:45:27
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0