Att älska någon med hela hjärtat

Idag har jag liksom bubblat över av kärlek till lillkorven.
Hela morgonen svävade jag på fluffiga moln & kände mig sådär härligt lycklig ända in i hjärteroten.
Älskar sådana moments.
Givetvis älskade jag August lika mycket på eftermiddagen då han grät & hängde i byxbenet i flera timmar.
Men ni vet de där stunderna då man nästan blir alldeles pirrig i kroppen för man älskar sitt barn så mycket?
Dom där speciella magiska stunderna som gör att inget annat i världen spelar någon roll.
Så himla fint är det.
Att jag verkligen älskar den där lilla människan med hela mitt hjärta & mer därtill.
Så gränslöst & oändligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det kan man känna hela livet, trots mil och länders avstånd. Det är det som håller mig igång!❤
Älskar mina barn och min ängel till månen och tillbaka❤

Svar: Tänk att det finns sådan stark kärlek! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 07:19:06
Postat av: Annica

Ja den känslan är underbar! Jag brukar säga att innan jag fick barn undrade jag ibland vad som var meningen med livet, men det har jag aldrig undrat sen mina älsklingar kom till mig! <3
Kram!

Svar: Nej man har verkligen inte ifrågasatt meningen med livet en enda sekund efter man fick barn! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 07:58:31
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Frida och Smultronen

men åh precis så är det! Går som nyförälskad titt som tätt, min dotter är 17 månader och det är så häftigt dessa känslor man har för henne. WOW! Att va mamma rockar!

Svar: Ja precis så är det! Man är som nyförälskad! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 08:39:47
URL: http://fridaochsmultronen.blogspot.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilken underbar bild! och stunderna när man blir överrumplad med kärlek är oslagbara :)

Svar: Ja de är verkligen oslagbara! Älskade små gryn :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 08:50:26
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: michaela ♥

dom bubblande stunderna gör det värt det..alla sammanbrott när man känner att man inte orkar en sekund till suddas liksom ut. underbara fina ungar ♥

kram på dig min vän.

Svar: Verkligen! Man kan vara så trött & sliten & så kommer den där kärlekskänslan & allt är bortglömt <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 08:52:56
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Förstår precis <3 så mysig bild på er!

Svar: Jag tror bara mammor kan förstå. Sådan speciell kärlek altså! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 09:28:14
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: Ida B

Känner igen känslan, dock kommer dom känslorna för min älskade sambo. Det är så himla härligt! Har ju ingen liten att gosa med så Lars får snällt ta mitt oändliga kärleksmys och mina lyckorus. :) hoppas allt är bra! Kram på dig. å du, till sommarn ses vi i Karlstad! Yeey! :)

Svar: Ja kärlek är så himla underbart! Vänta du bara tills du får en liten, då kommer du nästan tuppa av av kärlek! ;) Ja vi ses i sommar vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 13:38:54
Postat av: Zarah - mamma till två små

De stunderna är guld värda! Åh, jag vet precis vad du menar.. Ibland nästan kokar det i en och man svämmar över av kärlek.. Men självklart älskar man dem lika mycket när de skriker och drar i byxbenet också ;)

KRAM

Svar: Ja det är så speciellt & starkt & obeskrivligt. Underbart är det! Underbara barn! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 15:02:34
URL: http://zaraholine.com
Postat av: camilla

Så himla fint du beskriv det och man kan inte annat än att känna igen sig när man själv har barn.

Tack för din grattishälsning! <3

Många kramar till er

Svar: Ja man älskar de där små liven så otroligt altså. Grattis igen även här ;) Och hoppas du kryar på dig!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 20:40:37
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Malin Hedlund

OM jag förstår dig, helt underbart är det, det största man får vara med om. Man kunde ana känslan innan de små kom, men att faktiskt få uppleva det... svårt att sätta ord på det :-) KRAM

Svar: Ja man kunde ju ana, men aldrig förstå hur otroligt starkt & oändligt man skulle älska sina små liv <3 Tänk vilken fantastisk resa vi fått här i livet!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 21:54:28
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Så fiiint :) Vet precis vad du menar :') Supergosig bild!

Svar: Bästa känslan i världen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 22:59:10
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Anna

Hej Jenny! Läser din blogg varje dag. Tycker att du är så härlig o skriver så bra, dessutom har du nog den sötaste unge jag sett! ;-)
Tänkte bara fråga en sak, nu när du själv är mamma. Förstår du mer nu än tidigare sorgen dina föräldrar känner efter Jonas? Jag var på några fester tillsammans med honom, och han med sitt varma sätt och otroliga charm sitter fortfarande fast i mig. Du verkar vara likadan. Glad över att kunna följa dig! Kram

Svar: Hej Anna & TACK för dina fina ord <3 Oj.. detta är otroligt känslosamt för mig.. För det första då blir jag överlycklig över att höra från en "ny" människa som umgicks med min älskade bror & som minns hans glada humör än.. Det betyder mer än jag kan beskriva. Så tack för att du delar med dig av det! Och ang. om jag förstår sorgen mer. JA. Absolut. Jag tyckte, då jag var 18 & min bror rycktes bort från oss, att för mycket fokus låg i hur min mamma & pappa mådde, men inte så mycket hur vi syskon kände. Nu förstår jag! Altså.. tanken att förlora min älskade August får mig att må så illa att jag aldrig ens kan leka med tanken. Jag kunde aldrig i mitt liv förstå, innan jag själv fick barn, hur extremt stark kärleken är. Att det är ens egna liv som man skapat & burig, närt & lärt allt man kan. Jag har fått en helt annan förståelse för varför min mamma & pappa har betett sig som dom gjort.. Oj vad långt detta blev..
Tack igen för dina fina ord om min älskade storebror!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0