Bloggtorka

Nu har jag suttit här i en evighet & inte kommit på vad jag ska skriva om.
Det händer inte ofta.
Typ aldrig?!
Jag har då alltid något nonsens att skriva om.
Och jag vet att jag igår kväll hade en himla massa ideer, men de är som bortblåsta.
 
Vad vill NI läsa om?
 
Oh well.
Kanske hittar jag på något efter dagens yogapass.
ÄNGLIGEN kommer jag iväg. Och min favvolärare är det också.
 
 
I brist på annat så kommer här en bild på korven på sin favoritplats. Utomhus i gungstolen där man kan kika på alla bilar, skolbussarna, gräsklipparna , hundarna & annat skoj som passerar.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejhopp! Jag har hittat till din blogg ganska nyligen och kikat tillbaka en del på din tid i NY för att jag är så sjuuukt sugen på att åka dit, ska försöka få med mig mannen på en försenad bröllopsresa dit...någon gång. Hur som helst, det var faktiskt något helt annat denna kommentar skulle handla om, nämligen köttbullar! :) Har förstått att du rullat en hel del av den sorten i dina dagar, värsta köttbulleoraklet verkar det som ;) Skulle du vilja dela med dig av ditt recept eller komma med några bra tips för hur man bäst lyckas med de små rackarna? Jag har provat recept från olika kokböcker, nätet, egenpåhittade, etc, men lyckas aldrig riktigt få till dem :/ Hoppas det blir ett gött yogapass och Ha en bra dag! MVH Josefin

Svar: hahha men vad roligt att du tycker jag verkar vara en köttbullsmaster ;) Jag rullar nog köttbullar minst en gång i veckan & vi älskar de jag gör. Men smaken är som baken! Ska absolut lägga upp recept! :)
KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-29 @ 16:00:06
Postat av: Anna (dOddA)

Jag fascineras av USA. Så allt amerikanskt ;-) bilder från nya stan, gamla stan (skulle gärna se mer från hur ni bodde i Brooklyn var det väl?) Kläder, konstiga saker som dyker upp i vardagen. Sorg, kärlek, vrede, glädje. Det mesta går hem :-) och egentligen är det väl mycket detta du skriver om, fortsätt å vara ärlig! Jag gillar inte bloggar som bara beskriver hur underbart och fluffigt allt är HELA TIDEN. Så fortsätt å vara så där ärlig som du är :) kram!

Svar: Nej det gör inte jag heller ;) haha. Och jag är inte särskillt fluffig, hahah.
Ja jag får knåpa ihop mer inlägg om Amerikatt. Det känns inte så spännande för mig som bor här & nu är allt liksom "vardag" så jag har svårt att se det dr speciella ;)
KRAM vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-29 @ 16:48:38
Postat av: Elin

Jag är precis som Anna sjukt fascinerad av USA så det skulle vara kul att få se mer av staden som ni bor i, lite mer av ert hus, ert hood osv. Älskar även att se dina filmer som du gör ibland, där du visar oss läsare runt i huset eller då du visar upp dina produkter som du använder till dig och august. Tycker att du verkar vara så gullig och snäll! Tycker verkligen om att läsa din blogg :)

Svar: Jag har förstått att ni är nyfikna! ;) Jag får se till att slänga med mig kameran mer ofta :) Och kanske är det dags för en video! Kram & TACK för dina snälla ord! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-29 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0