Kuddproblemet

Näe. Nu ger jag upp.
Det där kuddproblemet som ni försökte hjälpa mig med på instagram har jag inte löst.
Kan ej bestämma vilken färg jag ska behålla.
Slet nyss väldigt impulsivt av lapparna på båda för att slippa grubbla.
Kom då fram till att jag önskar de röda kuddarna var gula.
Älskar gult just nu.

Gult & grönt skulle ju vara himla flott i soffan altså.
Oh well. Gjort är gjort. Nu har jag två gröna & två röda kuddar.
Måste försöka hitta lite prydnader att väga upp det gröna med känner jag. Eller? Hur gör man?
Det ser lite underligt ut just nu.
Hmm.. Önskar jag vore lite bättre på det där med inredning hörrni.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Melkers mamma

Röda kuddar! Gröna prydnadsaker!

Svar: Där har vi en som är pang på! ;) TACK! (Men jag älskar ju de gröna kuddarna så mycket, hahah ;))
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 22:34:49
Postat av: Annica

Nu har jag inte insta, men jag är helt inne i grönt just nu. Inte för att jag har det så mycket i hemmet, men till barnen osv är jag helt såld på grönt! Fast jag gillar rött också. Ja men ååhhh. Du ser. Du är inte den enda som inte kan bestämma sig :):)

Svar: haha, ja du ser! Det är ju hur svårt som helst! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 08:22:44
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Emma

Kan inte de röda kuddarna hamna någon annanstans då? Sovrum, gästrum? Så kan du köpa gula oxå ( det är ju faktiskt svenska morsdag på söndag;))och ha dem och de gröna i soffan. Sen kan man byta mellan alla färgerna när man känner för det ;) :)

Svar: SMART! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 10:58:21
Postat av: Jennie

Lite gröna inrednings saker eller så får dom röda kuddarna flytta till ett annat rum sovrum gästrum som någon nämnde här älskar inredning :-) så e jag inte nöjd får saker flytta och byta rum :-) lycka till kram <3

Svar: Tack för tips!! :) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0