Mitt i veckan

Onsdag & mitt i arbetsveckan.
Snart är det altså fredag med andra ord.
Lovely!
 
Igår hade vi en sådan himla bra dag!
Jag & August åkte till en fin lekpark för att träffa vänner med kids, sedan sov han lääänge så jag kunde barnvagnsleta i timmar (TACK för alla tips) & på kvällen hade jag sushidejt med en fin vän.
Perfekt dag!
 
Idag blir nog inte så tokig heller.
Ikväll ska jag & Andrew nämligen på bio. Bara han & jag. (Och popcorn)
Vi som gick på bio varenda vecka i NYC har haft lite svårt för den här omställningen med att "missa" filmerna då de går på biograf & sedan behöva vänta tills de kommer ut "on demand" på TVn.
Så nu ska vi välja film med omsorg.
 
Men först ska jag starta dagen med ett yogapass!
 
 
August startade dagen med att svinga lite med baseballträet. Favoriten här hemma just nu. Är livrädd för stora hål i väggarna, haha. Och leksaksversionen är såklart inte i närheten av lika rolig som pappas variant..

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My <3

Låter underbart med biobesök, det är ni så värda! Ledsen för att jag är dålig på att kommentera här inne, men är nästan bara inne via telefonen och då sparas inte uppgifterna och det är så jobbigt att fylla i dom varje gång.
PUSS

Svar: Ingen fara vännen :) Jag vet att det krånglar en himla massa. SÅ tråkigt. Måste få hjälp med design osv väldigt snart!! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader! <3 PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-08 @ 15:00:28
Postat av: pappa

Himla go bild! Så cool ♡

Svar: Ja han är för underbar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-08 @ 22:22:21
Postat av: Trees

Ahhh vad underbart!! Vi gick ocksa alltid pa bio innan bebis kom till. Om man gar pa bio NU(har hant 1 gang) blir man helt lyrisk istallet :D
Hoppas ni far en underbar dejt! Det ar ni varda. pusss

Svar: Ja verkligen! MEN. Jag har blivit sjukt paranoid sedan skottlossningen i Colorado. Är sjukt misstänksam ang. bomber osv & kan inte inte slappna av?! Så jäkla jobbigt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-09 @ 00:54:14
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Fr

Låter som ni ofta har riktigt härliga dagar! =)
Här har vi redan tagit ledig eftersom det är röd dag idag och klämdag imorrn. Så härligt med lågledigt!
Ska snart äta frukost och göra oss i ordning för dagen.
Kram kram!

Svar: Vad härligt!! Varför är det klämdag? Var inte ni lediga hela förra veckan typ? hehe. Sverike i ett nötskal ;) Underbart för er!! Jag är avundsjuk!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-09 @ 07:06:21
Postat av: Frida - Vita villan

inlägget ovan är från mig. ;)

2013-05-09 @ 07:06:59
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0