Snart är det helg!

Vi har varit ute & handlat en himla massa mat & diverse gottigheter (vuxenläsk) denna morgon eftersom vi kommer få gäster imorgon.
Och de ska stanna ända till måndag. Tjohoo!
Så himla kul ska det bli!
Det är Eric & Liz, våra käraste vänner från NYC som kommer & givetvis har de med sig sin lilla Amelia som är 4 månader äldre än August.
 
Barnen kan röja loss tillsammans varje dag från morgon till kväll, vi ska grilla, dricka vin, bada i poolen, ha barnvakt en kväll så vi kan gå ut & allt kommer vara toppen!
 

Idag känns allt lite bättre.
TACK för att ni är så jäkla fina & tar er tid att skriva några rader för att pigga upp & peppa.
Ni är underbara!
 
Jag hoppas jag får pussa på många av er när jag kommer till Sverige, för jag har funderat på bloggfika/bloggdrink i både Stockholm & Karlstad.
Skulle inte det vara roligt? Skulle ni komma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så roligt det skulle vara att få träffa dig en stund i Sthlm
Om du har vägarna förbi. :) många kramar

Svar: Ja det skulle vara SÅ kul vännen! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 18:12:15
Postat av: Anonym

/Camilla Texas

2013-05-30 @ 18:12:49
Postat av: emma sofie

Åh vad härligt det låter!

Svar: Jaa men visst! Kommer du? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 18:12:55
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja ja ja!!!! Jag vill drinka och snacka skit! Vilka datum är i ni i huvudstaden? Hoppas inte mellan 6-13 juli?

Svar: NÄÄÄÄÄÄ. Men ååååhhh. Är det då du är utomlands?? Vi hade tänkt oss 6:e till 9:e.. Blah :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 18:30:34
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Annso

Amen vad trevligt. :)

Svar: Hoppas du skulle dyka upp! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 19:21:56
Postat av: Madeleine Hutchinson

Jaaa, det skulle vara jättetrevligt att träffas =) Har tänkt tanken, men tänkte att ni var upptagna med ert besök här i Sverige.

Svar: Ja det skulle vara SÅ kul att se dig vännen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 20:03:04
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Stina

Skulle vara SÅ kul med bloggträff! Känner ju inte dig men om det vore öppet för alla vore det superkul :) Inte för jag varit på nån och inte för att jag vet vad man gör, men ändå!

Svar: Jamen visst skulle det!! :) Så glad jag blir. Jag har inte heller bloggfikat med stor grupp förr. Men va tusan, så svårt ska det väl inte vara att bara prata & ha kul ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 20:06:33
Postat av: Eleonore

Självklart vill jag ta en bloggdrink! Skulle ju vara så kul att träffa dig :D När är ni i Sthlm?

Svar: Åh vad kul!! :) Jag tror vi är där mellan den 6:e & 9:e :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 20:50:29
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Camillla

Skulle def komma!!! Bring the korvas ;)))

Svar: Men vad roligt!! :) Och såklart jag tar med korvungen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 21:34:06
Postat av: malin - Edwins mamma

Jaaa! Vore jätteskoj :D

Svar: Det skulle ju vara så himla kul att träffa dig!! :) Kanske kan vi ses med Malin H & Charlotte för en Play date?? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 22:20:37
Postat av: Carro

Lät som ni kommer få en kanonhelg! Å August med för den delen! Hur vältränad man än är som vuxen (i wish i was...) så hänger man inte med en ettårings tempo en dag! Då passar de ju perfekt med en lekkamrat till han med! Bloggträff låter ju faktiskt jätteskoj. Jag har ju ingen märkvärdig elr populär blogg men vore ju skoj att träffas ett gäng här i solstaden! Kram

Svar: Ja jag tror det!! :) Ska bli så himla kul att ha en vän här heeela helgen. Och att vara 4 vuxna ;) Men vad roligt att du skulle komma!! Skulle vara så kul att träffa dig :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 23:06:28
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Anonym

Jag skulle absolut i Karlstad!

Svar: Vad roligt att höra!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 23:13:41
Postat av: Annica

Låter som att ni kommer få en riktigt härlig helg!! Njut i massor!
Hade definitivt kommit på bloggträff om jag hade bott närmre :(
Hur som helst ska det bli kul att läsa om allt ni hittar på här i Svea rike :)
Kram!

Svar: Ja det är lite synd att ni är så utspridda ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-31 @ 08:06:01
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Anna

Jag skulle gärna komma i Sthlm. :) Men jag har ju ingen blogg, får jag komma ändå?

Svar: Såklart du får komma!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-31 @ 08:17:36
Postat av: Annso

Jag dyker upp, med eller utan blogg. ;)

Svar: Vad kul!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-31 @ 19:23:49
Postat av: Maria, Livet med tre

Men nu blir jag ju sjukt avis.. Vilken underbar helg ni kommer ha!
Finns inget bättre än fina vänner! Jo det skulle väl vara fina vänner med jämnåriga barn i så fall :-)
kan ju knappast bli bättre!
Ha en jätte rolig helg vännen <3

Pussar!

Svar: Nej det kan nog inte bli bättre än såhär alltså! My god så underbart vi har det! Lovely!!PUSS hjärtat! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-31 @ 22:15:42
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Nattis

Åh vad kul det låter med bloggträff! Jag kommer gärna till den i Stockholm! :) Bara den är innan juli, innan jag flyttar tillbaka till NY! ;)

Svar: Ååh tyvärr så kommer vi i början på Juli. Vad synd! Hade varit SÅ kul att se dig vännen. Vad roligt att du åker iväg igen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-02 @ 18:58:29
URL: http://nattisdans.blogg.se
Postat av: Victoria B

Men vilken skitbra ide! Synd att jag inte befinner mej i sverige da :(
Kram!

Svar: Ja himla tråkigt!! :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-03 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0