Stackars liten.

Oj vilken natt vi haft.
Det är en väldigt trött mama som nästan ser i kors, som sitter vid datorn.
August har haft skyhög feber, hostat riktigt "krupp-lik" hosta & gråtit, gråtit, gråtit..
Stackars lilla vännen.
Jag ringde till vår doktor så fort de öppnade & fick en tid med en gång.
Så nu ska vi slänga på oss kläder & sticka iväg.
Hoppas så innerligt att det inte är öroninflammation eller något annat läskigt som spökar i lillkorvens kropp.
Älskade hjärtat.
 
Med lite choklad runt munnen.. :)

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Åh.. han ser väldigt nöjd ut! ^_^

Svar: Det var han :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-20 @ 18:07:15
URL: http://kissen.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Stackars liten :-)
Här är vi i en liknande situation. Vi har knappt sovit något i natt då Elvira hostat så jag är också totalt slut. Nu sover i alla fall Elvira och jag hoppas hon kommer kunna sova i natt. Elvira har hostat större delen av våren. Främst när hon ska sova men nu under helgen blev det bara värre och värre och i natt och under dagen idag har det varit extremt. Hon har det jobbigt och tungt att andas, det piper och väser i bröstet och hon är jätte ansträngd i varje andetag. Var till läkaren med henne idag och det verkar vara både astma och allergi. Vi ska undvika katter till och börja med (hon blev jätte dålig i lördags när vi besökt en familj m katter) men det kan handla om pollen och annat också....Har fått luftrörsvidgande medicin hon ska ta 3-4 gånger per dygn (vid behov). Jag hoppas att den kommer att hjälpa annars ska vi tillbaka och få starkare medicin. Stackars våra små älsklingar :-( Jag hoppas att det inte är någon fara med August. Ta hand om er <3

Svar: Åh nej! Stackars liten! :( Här är det krupp så jag har förberett mig för ett par tuffa dagar. Krya på lille E! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-20 @ 19:54:30
Postat av: Jenny från Karlstad

menar ju så klart.....stackars liten :-(

2013-05-20 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0