Trött tröttare tröttast

Jag kan nog räkna på en hand hur många sekunder jag sov inatt.
Hjälp vad korven är ledsen!

Och febern ger sig inte helt även om vi ger massa medicin.
Stackars lilla hjärtat..
Vi har varit på promenad men han är inte bekväm i vagnen, han vill inte sova på mig, han vill inte sova själv, men han är så trött så trött.

Så ni kan ju gissa hur pigg denna maman är idag. Och givetvis gör jag det enda rätta en dag som denna;
Jag STÄDAR!????
Ja jo.. men det är lite så jag är.
När jag är skittrött & allt är lite jobbigt, då städar jag.
Jag kör all tvätt, jag organiserar, skurar.
 
Vem har sagt att jag är normal? ;)
 
Nä nu återgår jag till min sjukling som sitter på golvet & pillar med min vattenflaska.
 

Längtar till han är såhär härligt piggelin igen & kan busa i parken hela morgonen!

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Hahah! Jag gör PRECIS samma sak! Olivia e också fortfarande snorig och hängig.. jag 'organiserar' i och på alla garderober i sovrummet, har till och med möblerat om haha! JAja, det går väl över ;)

Svar: hahahah. Skönt att någon är lika knäpp som jag ;) Jag har sorterat ur August kläder & funderar nu på att torka av alla lister i huset eller städa ur hyllorna i köket.. ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 17:59:31
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Hanna Melkers mamma

Men lilla gubben! Stackars er! Sp jobbigt när de inte kan slappna av!
Förresten älskar jag jumpsuiten han har, vart ifrån är den?
Puss <3

Svar: Den är från Hanna Andersson! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 21:38:18
Postat av: anna

Krya på dig skrutten. Och Jenny, lägg ner skurborsten!

Svar: haha ;) Jag skurade heela dagen. Hjälp altså. Idag får det bli andra bullar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 23:22:04
URL: http://annatotti.se
Postat av: Annica

Undrar om det är nåt kvinnligt, för jag blir likadan! Städa städa!Inte för att jag vill det, men kan liksom inte hjälpa det!
Stackars lillkorven alltså! Många kramar till er bägge <3!!

Svar: Precis! Jag kan inte hjälpa det! Måste måste skura liksom, haha. Knäppgök ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 08:19:51
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jennie

Jag hade en sömlös natt inatt brukar ha de ibland då min son har autism så ibland får han för sig att inte sova nu har jag passat på att vila medans han är på dagis!

Svar: Bra att du vilar då han är på dagis! Man behöver det som mamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0