Vackert virkat

August har somnat & jag får äntligen en minut att sitta ner & andas lite.
Måste passa på att visa er mitt senaste inköp till sommargarderoben.
Altså..
Detta är den finaste klänningen jag sett på länge.
Vill genast ta studenten eller spontangifta mig. Typ i morgon helst.
Den sitter alldeles perfekt, undertyget är heltäckande & sitter åt alldeles lagom.
I am in LOVE!
 
 
Kanske får det bli min midsommarklänning?
Det blir ett firande här i Nashville på en äng med massa svenskar! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Otroligt fin klänning! Du kommer slå knock out på de andra på midsommar ;)
Ang solkräm, tack!! Ska verkligen kolla upp det. Så himla trist när hela solsemestern ska bli förstörd pga soleksemen :(
Kram!

Svar: Ah vad söt du är! :) <3
Ja verkligen. Så himla tråkigt för dig.. Hoppas du hittar något som funkar!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 07:25:23
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superfin klänning verkligen :)

Svar: Ja jag är verkligen tokkär! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 07:56:15
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: emma sofie

Vad kul att ni ska fira midsommar i USA? Bor det många svenskar i Nashville?

Svar: Jag tror det är 80 svenskar inbjudna till midsommarfirandet! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 07:58:38
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: emma sofie

Jenny, jag tänkte göra dina frukostkakor. Och där skriver du att man kan ha äppelmos istället om man vill. Men hur mycket ska man ha då ungefär?

Svar: Hmm.. kanske 2-3 dl? man kan gå lite på känn. Tar du 3 dl äpplemos. Testa 2 dl pb & sedan rör du ihop med havregryn till det blir bra konsistens! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 08:09:06
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: michaela ♥

åhåhåh. så himla fin vännen! du kommer vara vacker som en saga i den ♥ jätteskoj att ni firar midsommar, kul att få ge lillkorven lite svenska traditioner också :)

puss!

Svar: Tack kära du!! <3Ja det ser jag fram emot SÅ mycket. Otroligt viktigt att både han & andrew får ta del av mina traditioner! :) PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 09:59:56
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Emma Runqvist

Åh, vilken fin klänning!

Roligt att hålla i de svenska traditionerna trots att ni befinner er där borta. Så långt bort som möjligt från regniga midsommaraftnar med 10-14 plusgrader då man bara SKA ha finklänning. Man dansar kring midsommarstången trots att barnen egentligen inte vill för att man SKA göra det, det är tradition. ;)

Svar: Ja det känns toppen att August & Andrew får komma in i denna fina traditionen! :) Vi har firat med alla tusentals svenskar i NYC förr, men detta kommer bli så intimt & kul! :) Finklänning på, även i regn! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 11:19:23
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Men vilken fin!

Svar: Ja jag är kääär! :) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 11:24:08
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Aida

Åh fin, kan du inte visa hur den ser ut på? :D

Svar: TACk snälla!! Ja det kan jag göra! På midsommar.. ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 13:08:37
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Annica

Jättefin klänning!
Själv ska vi fira midsommar på Mallorca :)
Blir annorlunda i år, ingen sill och potatis, som jag för övrigt älskar!
Tar igen det när vi kommer hem :)
Kram på dig!

Svar: Härligt!! Det kommer bli toppen! Jag ha rvarit utan midsommar i många år. Eller.. jag har ju firat i Battery Park i NYC, men inte samma sak som att fira med många nära vänner. MEN. Det är inte hela världen ;) Mallorca kommer vara toppen!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 13:17:13
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Elin

Ååhhhhh!!! Vilken fin! Vill du berätta var du köpt den? Vi ska gifta oss 28/6 och jag behöver en klänning.... :)) kram!

Svar: Jag köpte den på en butik som heter TjMaxx, måste dubbelkolla märket igen. Hold on! ;) Och grattis! vad roligt att gifta sig!! Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-21 @ 21:38:28
Postat av: Anonym

Supernajs!

Svar: Ja jag är kär i denna altså!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-22 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0