Zzzzz

Idag sov jag till klockan 11!!
KLOCKAN 11 (!!!!!!!!!)
Andrew fick komma in & väcka mig för att jag hade nog kunnat sova flera timmar till.
Och då måste jag tillägga att vår utekväll slutade 23.00 då vi hoppade in i taxi för att åka hem.
Jag börjar bli gammal, haha.
Konserten var hur som helst jättebra.
The Flaming Lips ställde till med en otroligt psykadelisk show som var väldigt annorlunda & intressant.
Och När The Black Keys gick på scen efter, så kändes de väldigt tråkiga i jämförselse.
Jag fick jättefina updates av vår barnvakt & August hade det toppen där hemma.
Så välbehövligt med en utekväll!
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Vita villan

Åh låter som ni haft en toppenkväll och skönt med sovmorgon!
Snygg du är i håret föresten!
Keramikmuggarna som jag har i butiken är handgjorda i finland. Du får gärna beställa från mig. Är dock osäker på hur frakten blir till dig, men det kan jag kolla upp. Om du inte beställer till då du ska till sverige. =)
Hoppas du får en skön söndag!
Kram kram!

Svar: Åh tack för svar! Det är tänkt att frakta till sverige så jag ska ta mig en funderare på vilken jag vill beställa :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 10:08:06
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

underbart med sovmorgon! själv fick jag gå upp halv tio idag och tyckte att även det var lyxigt :)

sv; ja liam får knappt använda min telefon längre. han tappade den i förrgår och jag fick hjärtklappning! men den gick inte sönder tur nog :p

Svar: Verkligen LYX dagar som dessa! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 12:19:12
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Nathalie

Men åhhhh!! Här har jag gått runt och trott att du inte uppdaterat på fyra dagar så har min bloglovin beslutat sig därför inte uppdatera vissa bloggar! Men nu har jag läst i kapp. ;) härligt med utekkväll!

Svar: Jag har funderat varför läsarantalet minskat så drastiskt & nu ser jag att Bloglovin inte funkar! Äntligen fick jag veta vad problemet är! Phew ;) KRAM vännen & tack för upplysningen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 15:50:00
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Anonym

varför kan jag inte se dina blogginlägg på bloglovin?? jätte tråkigt ju! ser att ovanstående också nämnt det men vad är det som är fel?:/

Svar: Åh jag vet inte!! :( Jag har sett att läsarantalet minskat en himla massa & att bloglovin inte funkar. Så himla tråkigt.. måste försöka fixa med en gång. Sorry att det krånglar :(
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0