Leftover day

Efter man har lagat en himla 14 pound kalkon, måste man ju äta upp åbäket.
Så idag är första dagen med leftovers.
Vi bjöd över danska maffian på sen kalkonmackelunch.
De tog med sig riktigt härligt surdegsbröd som blev perfekt med avocado, babyspenat, tomat, kalkon & bacon.
Yum yum YUM.
Och tänkt att jag hade fixat ihop en svensk pizzasallad dagen till ära.
Jag är lite av en master måste jag säga.
Pizzasalladkingen.
 
Iallafall.
En riktigt bra dag!
 
 
 Ja jag vet inte riktigt vad herrn i huset höll på med. Jag tror han försökte få August att faktiskt vända sig mot kameran, vilket var mission impossible då Curious George var på iPaden ;)
Haha. Ser förövrigt nu att båda kidsen sitter med egna iPads. Dagens föräldraskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0