Nu börjar helgen!

Andrew klev precis innanför dörren & helgen har startat!
Underbart.
Vi spenderade morgonen på bibliotekets sago/sång-stund som för en endaste gångs skull hade ett behagligt antal barn.
Efteråt tog vi en promenad med en vän i parken & när August sov skurade jag huset.
Lovely.
Städat, långhelg & familjemys.
Kan inte bli annat än toppen!
 
 
Eftersom hela dagen imorgon kommer spenderas i köket, bestämde vi oss för pizzamys ikväll.
Eller.. vi tänkte att August kanske skulle önska pizzamys.. ;) 
Eller.. Vi VET att han vill ha pizzamys, haha.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hjärtat värker av längtan nu, skruttAugust!!!! Älskade unge!

Svar: SNART! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-27 @ 22:31:08
Postat av: Frida - Vita villan

Så härligt att ni redan tagit helg! Har ni några planer?
Jag har min gårdsbutik öppen hela helgen så det blir mycket jobb för min del. Men det är ju roligt jobb så det gör inte så mycket.
Ha en fin helg!
Kram kram

Svar: Vi har planer på att äta, umgås med vänner & bara ha det bra :)Kul att butiken är öppen! Kan tänka mig att det är massa julhandel på G nu! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 07:00:47
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: A.

Vilken sötnos han är! Igår fick jag se vår lilla, lilla skrutt i magen för första gången. Alltså, den känslan! Hur kan man älska någon så mycket som man ännu inte träffat?

Svar: Åhhhh vad underbart!! <3 Ja det är helt otroligt vad man kan älska någon så mycket. Och det knäppa är att det växer & växer till man tror hjärtat kommer spricka. Det BÄSTA som finns!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 07:04:10
Postat av: Nathalie

Vad härligt det låter med långhelg! Kram

Svar: Ja nu är det äntligen vår tur med långhelg! :) LOVE!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 07:29:58
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0