Onsdagsärenden & kompishäng

Idag åkte vi hem till Julie för att mysa lite & prata om allt som hänt sedan vi sågs sist.
Kan inte förstå att hennes lilla korv är 5 månader nu!!
Och jag kan heller inte fatta att de ska flytta ifrån oss snart..BRÖÖÖÖÖLLLL :,( 
Dock väldigt glad för fina familjens skull, givetvis!
 
Iallafall så hade vi en mysig förmiddag & då August började bli sömnig stoppade jag honom i bilen & åkte iväg för att handla lite.
Han sov så gott i vagnen länge så jag kunde botanisera bland alla hyllor på Whole Foods i lugnan ro. Det kan ju vara min favoritsyssla. Att handla mat alltså! I välsorterade "gröna" butiker. Ahhh! <3 <3 <3
Hittade "ginger chews", vitamintillskott & annat nödvändigt för en liten sjukling.
Hann även dricka en Chai-te på Starbucks i lugn & ro innan knotten vaknade.
Lovely!
 
 
I brist på bilder, trots att jag faktiskt hade med mig kameran (suck på mig!!), får ni se denna från en ute dejt vi hade för någon månad sedan. Vackra barn alltså!! 

Kommentarer
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

Vi har en sak gemensamt idag, vi har båda skrivit om nånslags korv i vårt blogginlägg ;)


Svar: haha, som jag skrattade! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-14 @ 09:03:45
URL: http://exiback.blogg.se
Postat av: Annica

Åh, är det Julie som ska flytta! Såg du skrev något nån gång om en vän som ska flytta, men förstod inte att det var hon. Vet att ni är goda vänner!

Kram

Svar: Jaa visst är det min fina Julie. Så jäkla ledsamt alltså! :,(
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-14 @ 10:32:50
URL: http://nickan78.wordpress.com
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ååh. jag älskar att gå och handla i lugn och ro. kan gå och spana bland hyllorna hur länge som helst :)
men så tråkigt att dom ska flytta :( är det långt iväg eller kan ni fortfarande ses då och då?

kramar ♥

Svar: Ja såå mysigt är det! Andrew tycker jag är helknäpp, haha ;)
Jaaa de ska flytta till Danmark. BRÖÖL :,(( Men ändå SÅ himla glad att de ska bo nära sina nära & kära igen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-14 @ 11:36:35
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Linda

Åh starbucks chai-the. Som jag längtar efter det, så gott :)

Svar: Mmm sååå gott! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-14 @ 12:23:44
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh. ja det är ju en bit iväg :( är hennes man också dansk? vilket språk pratar ni förresten med varandra? engelska är lättast va? ;)

Svar: Ja det är ju det Sååå tråkigt. Japp han är dansk men jag fattar noll av vad som säger så vi kör engelska ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-14 @ 19:31:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0