Surprisepaket i grönt!

Tjohoo! Bästa färgen på paket låg i postlådan idag. 
Ett härligt knallgrönt från Sverige!
Och nu blir det svårt att hålla sig från julpynt kan jag säga.
Paketet innehöll en vit pappersjulstjärna att hänga i fönstret, adventsänglar & en tomte som säger "God Jul". Obs! Väldigt viktigt att det är på Svenska & Svenska dekorationer enligt denna maman, haha! 
Det fanns även en underbar fuskpolo till korven från Stromberg.
Superfin, i mjuk merinoull & EKO. Heja Mormor! 
 
 
Och TACK älskade du! <3
Bättre början på dagen kunde jag inte få.

Kommentarer
Postat av: VictoriaB

I KNOW! det maste vara SVENSKA jul dekorationer. annars gar det inte! jag har planerat att stanna pa IKEA pavag till flygplatsen i Toronto nar vi aker till sverige om en vecka. Kopa stjarnor till alla fonster och allt juligt och tomtigt som har! Forra aret va det slut salt nar jag akte I December. Men i ar ska jag se till att The Beninger house ser ut som en svensk liten tomte stuga :)
KRAM!

Svar: haha jaa precis ;) Jag älskar att ha mitt svenska här! Först & främst är det "exotiskt", annrolunda & kul, då man ser allt amerikanska överallt. Och sedan är alla avundsjuka på att allt man har är "one of a kind" i detta landet, hehe ;) Hoppas du hittar massor massor på IKEA! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-21 @ 17:39:45
Postat av: Anna m Ludde och magen

Paket är det bästa som finns! Ska se till att skicka tältet till dina föräldrar nu i veckan. Men jag vet ju när de åker - på min BF dag! :D

Svar: Ja verkligen det bästa!! <3 Och jag LÄNGTAR ihjäl mig efter det där tältet!! Gulle gulle du!

Och det är ju såå nära för dig nu. Iihhhh! Kom igen lille plutt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-21 @ 21:18:02
URL: http://totti.wordpress.se
Postat av: storasyrran

Så härligt att läsa om din lycka över sverigepaket!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-21 @ 22:05:32
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Mammi

Så kul att skicka små gåvor, vet att det är kul att få🎅

Svar: Underbara mami <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-21 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0