Tacksamhet & länkkärlek

Är så innibängen överlycklig för idag kom det en fet härlig check på posten.
Ni som har min på insta har ju redan sett det.. ;) 
Woop Woop!
Imorgon ska jag försöka skriva ett omfattande inlägg angående tävlingen samt priset, men ikväll ska jag bara njuta av att detta ofattbara blivit verklighet.
Sjukt tacksam är jag.
 
Det är även så mycket kul & bra som händer i de fina bloggarna jag läser dagligen.
Först ut, Alabama & hennes PODD. 
Samt Madeleine som äntligen ska få flytta ihop med sin man i USA. (Ååhhh <3<3<3!!)
Hurra Hurra för bra saker som händer i livet.
Dessa två har ju fått varsina Elsor här i dagarna & denna damen ska flytta till hus.
En av mina all time favvisar är gravid & jag älskar att läsa om Knivlisas tvåbarnsmammaliv.
Det känns som att det är ett positivt flow i många fina människors liv just nu.
LOVE it!
 
 
HAPPY Mama!! Minst sagt. 
 
Vad mer händer där ute som är kul? 
Jag vill ha roliga, glada uppdateringar! Stora som små! 

Kommentarer
Postat av: TS

Tillökning i familjen. Vecka 11 och i sommar blir vår lilla tjej storasyster, helknäppt!

Svar: Ååhhh Grattis!! Vad underbart!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 03:14:19
Postat av: eastcoastmom, Spanien

Länkkärlek och annan kärlek är fantastiskt!

Annat bra, för oss i alla fall: vi flyttar tillbaka till USA i december! Jättekul tycker alla i familjen.

Svar: Verkligen! Mer kärlek åt folket.
Men vad roligt! Och CT såg jag ju! :) Kul!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 06:35:34
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Alabama

Men ÅH, tack! Och grattis igen till vinsten finis!

Svar: <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 07:08:38
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Pappa

Som en "liten" extra present på min och Mallys födelsedag ;)

Svar: haha jaa bara en liten ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 09:58:53
Postat av: Johanna

Åh vad underbart! Hoppas det där positiva flowet träffar mig snart också!!

Svar: Jag hoppas hoppas! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 10:02:50
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Madeleine Hutchinson

Åhh tack så mycket fina du! Vi är sååå lyckliga just nu.
Stort grattis igen till vinsten förresten :)

Svar: Jag förstår det! Med all rätt! <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-19 @ 11:13:59
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Anna

En glad liten uppdatering är att jag trivs SÅ bra uppe i Boston! Har varit här i två månader nu och mina värdbarn är fantastiska :) och min familj kommer hit (eller till New York) om två veckor och hälsar på mig! Annars har pappa fått en befordring och min hund fick en operation och mår nu toppen igen. En annan sak att vara glad för är ju att julen kommer krypandes och man kan börja köpa julklappar till sina nära och kära! :) Hoppas att din lilla svacka i turen börjar vända nu!

Svar: Sååå roligt att få en update!! Underbart att du har det så gott & trivs! Hurra!! :) Uppdatera så gärna mer emellanåt. Det gör mig såå glad att du har det bra :) KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-20 @ 03:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0