Tacksamhet

Jag fick en kommentar igår angående varför jag slutat med mina tacksamhetsinlägg.
Och jag måste säga att jag har glömt av mig & de rann helt ut i sanden.
Så dumt!
Det är ju så himla bra att påminna sig själv om tacksamhet & fina saker i vardagen.
Så nu får jag ju försöka starta upp tacksamhetsinlägg då & då igen.
Here we go-
Idag är jag tacksam över att August mår bättre & att vi denna veckan kan ha playdates etc.
Underbart!
Är även otroligt tacksam över att jag börjat komma in i yogan igen. Efter allt jobbigt som hänt så har jag haft svårt att verkligen slappna av & tillåta mig själv att gå in i mig själv & tömma huvudet på tankar.
Så fantastiskt skönt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Uppåt uppåt man ska vara uppåt, neråt neråt det är man ibland...Trasdockorna?!
Lalala..sudda sudda sudda sudda bort din sura min, munnen den ska skratta o va glad munnen den ska sjunga trallala!
😄😄😄😄😄🎶

Svar: Nej det var väl Gullan?? Trasdockorna är helt annan sång ;) PUSS Mami!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 17:28:13
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

gillar tacksamhets-inlägg! körde också med det för nått år sedan och blir inspirerad av dig att börja igen. det är viktigt och skönt att belysa det fina i livet ♥

kram min vän.

Svar: Ja börja igen du med hjärtat! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 20:05:55
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Vilket fint inlägg. Fick mig att fundera lite extra över vad jag är tacksam över. Min fine man, vår söta och galna katt, var i livet vi är just nu. Ibland är det så lätt att livet bara rusar förbi utan att man hinner stanna upp och tänka på just hur tacksam man är.

Kanske just därför Thanksgiving blivit lite av en favorithögtid för mig. Och snart är den här. Tjoho! :)

Svar: <3 <3 <3 Ja Thanksgiving är en riktigt fin högtid!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 20:07:30
Postat av: Camilla

Jag började faktiskt skriva en liten lista varje vecka över sånt jag är tacksam över, när du började med det och har fortsatt! Roligt att du börjat igen!

Kramar! ♡

Svar: Underbart att du gjort det! <3 Och tack för att du påminde mig!! Kärlek!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 20:52:18
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Underbart att läsa, verkligen :)

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 21:04:38
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: klarajt.blogg.se

Yoga är fantastiskt! Vilken yoga kör du?

Svar: Älskar ashtanga, hatha & Vinyasa :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-04 @ 21:25:14
URL: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: klarajt.blogg.se

Sv: Åh, vad kul att köra så många! Har inte provat de sistnämda... Hur har du lärt dig dom? :)

Svar: Klasser! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-05 @ 08:32:26
URL: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: klarajt.blogg.se

Sv: Aha. På yogaställen eller på typ friskis&svettis? Tycker du du kommer ihåg yogan bra?

Svar: Nej jag började på en riktig yogastudio i NYC :) Sedan började jag öva till youtube klipp & när vi flyttade till Nashville gick jag till ett gym som har yoga & en fantastisk yogalärare. Nu har vi sagt upp det medlemskapet då August hatar barnpassningen så jag kikar på nya yogastudios & kör effektivt hemma istället :) Jag har ju yogat väldigt intensivt i 3 år, så det är enkelt att hitta ett flow hemma
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-05 @ 19:06:35
URL: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: klarajt.blogg.se

Sv: Wow! Vad kul det låter! Sådär vill jag också bli, kunna ha ett flow hemma med mig själv :-)
Wow asså!

Svar: Öva öva öva & du kommer dit en dag! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-05 @ 19:36:36
URL: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: klarajt.blogg.se

Sv: HAha, aw! TACK, det ska jag absolut göra! Kram

2013-11-06 @ 17:31:03
URL: http://klarajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0