A day at the Nashville Zoo

Idag bestämde vi oss för att åka till Nashville Zoo.
Det var ganska länge sedan vi var där, så det var verkligen på tiden!
Dessutom har de fått massa fina kängrus som vi ville kika på.
Vädret var verkligen toppen & då det "bara" var 20gradigt, tog vi på oss lite höstigare kläder.
Men blir verkligen bortskämd med värmen här & en himla fryslort ;)
 
 
Korven hade på sig sin fina nya mössa från Dodda Design, sin supermjuka Cashmeretröja från Jcrew & scarfen är en bit av min älskade storebrors gamla scarf <3
 
August älskar att stå & kika på alla djur. Jag tror vi skulle kunna spendera en hel dag hos elefanterna.
Så vackra!
 
 
Tänk att även jag fastnade på bild! Tjoho!
Akvariet/terrariet är också en stor favorit. Himla kul att se min mini så otroligt intresserad av djur. 
 
 
Men titta bara så vackert! Åh! <3
 
Perfekt dag med underbara vänner!
 
Stort tack till alla grattis här, på Facebook, insta osv, jag är så himla glad & känner mig så otroligt lyckligt lottad så ni anar inte. Men det är fortfarande lite overkligt! Vann verkligen JAG?? Åh! Så innibängen lycklig!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Okej, blev sentimental IGEN, scarf gjord av Jonas gamla? 😭👍❤️

Svar: Ja <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 22:14:50
Postat av: Katarina

Har inte hunnit säga grattis - så: Grattis!!! Verkligen grymt kul!!!

Svar: Tack snälla du!! :) Helt galet är det ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 23:38:11
Postat av: Anna

Åh tack vad snäll du är :') det är jättejobbigt med hemlängtan ibland, men det är helt klart värt det att vara här! Fem-åringen sa "I loove you Anna" (var inte ens en följd av en kaka eller nåt ;)) idag och 2-åringen gav mig en puss - ganska nöjd au pair här! :) Jag ska absolut gå på en hunt efter lite svensk mat, tack för tipsen!

Och herregud GRATTIS till vinsten!!! Sånt händer ju bara inte! Se till att skämma bort er själva nu, det förtjänar ni! Kram!

Svar: Jag förstår det! Men vad duktig du är som kämpar på!! heja heja! Det kommer kännas bättre jag lovar! Se till att skypa ofta, omringa dig av vänner, gör roliga saker, gråt när det känns jobbigt.Härligt att du hamnat i en sådan fin familj & får bekräftelse från barnen <3 Lovely!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 03:25:32
Postat av: Diana

Grattis till stor vinsten, super kul verkligen är det som i en drömbubbla nu :)

Svar: Ja vi går runt här hemma som i ett töcken & fattar inte att det är sant ;) haha

Och TACK! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 08:46:42
Postat av: Charlotte

Åhh- vad fint med scarfen till August!!!!
Och grattis till vinsten- har du några planera för hur du ska spendera den? :-)

Kram!

Svar: Tack & Tack :) Vi är SÅ glada!
Vi har planerat det mesta men mer om det när allt är färdigt :)
Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 09:51:10
Postat av: Hanna

Låter som en härlig dag!
Å grattis grattis till vinsten vännen, så otroligt roligt!! Har inte hunnit gratulerat tidigare, hinner knappt kommentera alls nu för tiden...Tittar in varje dag men livet snurrar på lite för fort just nu.
Kram t dig!!

Svar: Tack kära du! :) Det gör ingenting att du inte kommenterar. Jag vet ju att du "finns" där ute ;)
Massor med kramar till dig! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 10:11:30
Postat av: storasyrran

Ni är så fina tillsammans! August verkar vara en härlig prick! Elefantbilden var ju underbar också!

Här hemma skrotar vi mest runt med vår nya lilla familjemedlem. Nomi är en hel vecka idag, otroligt! ♥

Svar: Men åååhhh jag har helt missat!! GRATTIS!! Vilket underbart namn! <3Många många varma kramar kommer här från oss!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 11:47:58
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Ida B

Jonas <3

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 13:26:59
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh så mysigt :-) Sådana saker saknar jag i K-d. Ni verkar ha så mycket roliga saker att se och göra i Nashville vilket gör mig sugen på att flytta dit varje gång jag läser din blogg :-)
Jätte fin bild på dig och August <3

Svar: Men vad gullig du är :)Ja vi har en himla tur med massa kul att hitta på. Ni får flytta hit en sväng ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0