Älskade lintott!

August älskar sin Rubensbarn-docka!
Den heter "Baby" & följer med oss överallt.
Överallt.
(Till mammans stora förtjusning)
Och när vi sett en liten bebis någonstans, så vill August att hans lilla Baby ska göra som den vi såg.
Tex. När lilla Nora var här fick hon sitta i August gamla Baby Björn Bouncy & så fort de åkt hem, fick Baby testa.
Det är väldigt viktigt att även spela speldosan, gunga på, klappa lite & bädda om med filt.
Underbara unge!
Man håller ju på att svimma av kärlek varje gång han står där & pysslar med dockan.
 
 
Sedan fick han bus i blicken & vill testa själv. Såklart!
 
 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
(här vill jag ungefär klistra in alla hjärtan i hela universum för det finns ju ingen gräns på kärleken till denna lintotten alltså!!)

Kommentarer
Postat av: mammatea

Så härligt när de pysslar om sina dockor och nallar. Härmar oss vuxna ;)

Svar: mm sååå underbart! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-27 @ 05:43:15
URL: http://mammatea.se
Postat av: Annso

Det är så himla underbart att se de små liven vara så ompysslande och kärlekafulla motcde mindre/dockor. :)

Svar: Verkligen! Jag blir alldeles gråtig varje gång han myser med den där lilla baby :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-27 @ 10:56:55
Postat av: På Selmas gata

Men åh! Så sött!! KLart lilla bebisen ska bli väl omhändertagen av August! Här har jag försökt få Max att engagera sig lite i dockan (som morfar döpt till Pelle) och alla gosedjuren men min biltokige unge bara kör över stackars Pelle med sin leksaksmercedes...:) Kram/tanja

Svar: Gulle då ;) De bestämmer ju själva vad de vill leka med så det är liksom bara att gilla läget tror jag. Underbara kids :) Kram på er
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-27 @ 12:54:39
URL: http://selmasgata.blogspot.se/
Postat av: Hanna

haha vad gulligt!

Svar: Såå gulligt :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

Postat av: Gravid i v 10

Men herre gud så gulligt!! Är det bara jag som tycker att han och dockan är sjukt lika? xD

Svar: hehe neeej jag tycker också det :) Det var ju därför jag valde den. Så tokigt söt & älskar lintotthåret som är exakt August ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-30 @ 11:06:59
URL: http://ettplusblirfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0