Dags att packa igen!

Godmorgon Lördag!
Jag måste börja med att säga, att ni skriver så himla fina kommentarer att jag blir alldeles rörd.
Så tacksam att ni finns där någonstans i världen, tar er tid att läsa om mig & mitt liv, samt lämnar värmande spår i form av fina ord.
Skulle så gärna vilja krama er allihop!

Ok. Nu åter till vardagslivet.
Jag ropade precis till Andrew att ta ner resväskorna.
Det är packningsdags.
Ni som följt mig genom alla årets resor, vet ju vilket kaos det resulterar i.
Att jag förvandlas till ett packningsmonster som bockar av listor helt hysteriskt för att allt ska bli rätt.
 
Så nu får övriga familjemedlemmar hålla i hatten, för det är dags.
Let the madness begin!
 
 
August försökte hjälpa mig då vi åkte till NYC ;) hehe. Han ville visst ha med sin älskade Mally <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Så härligt avbrott i vardagen, hoppas det blir lika bra som du förväntar dig, love you❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Ja verkligen! Älskar dig! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-12 @ 15:54:14
Postat av: Mammatea

Vilken härlig bild!

Svar: Gullungen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-12 @ 17:31:01
URL: http://mammatea.se
Postat av: Dixie

Kärlek till DIG! Du bjuder in oss helt främmande människor att få vara en del av din vardag och du sprider en massa glädje och ärlighet och tankar en vill höra.
En låda vin är du värd haha!
Helt annan fråga; såndär plopp till takeawaymuggar? Vart hittar jag det?
Kramar!

Svar: Gulle dig! <3
Ploppar? Menar du de där gröna grejerna som de har på Starbucks? Well.. de finns på starbucks & man frågar bara efter en ;) De kallas för "stopper" men jag vet inte om de finns överallt tyvärr! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-13 @ 06:27:31
URL: http://www.enlitenutflykt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0