Happy Morning!

Att vakna upp & inse att gårdagen inte var en dröm, utan att detta faktiskt är verklighet, är helt knäppt.
Vem har inte gått runt & fantiserat om att vinna en massa $$$ & liksom planerat i huvudet vad man ska spendera dem på??
 
Maj gadd... Är helt snurrig!
 
Förlåt att jag lämnade er så nyfikna, men eftersom det gäller en större summa pengar, måste jag skriva under en himla massa papper osv & även godkänna att de får visa mitt vinnande inlägg då det handlar om att skydda barns identitet, så jag har tyvärr inget att visa er än.
Jag kan dock säga att jag valde ett kort där man inte ser August ansikte, vilket känns bra!
 
Det är verkligen helt knäppt detta..
Denna kampanjen/tävlingen var väldigt stor & bla. Justin Timberlake har varit inblandad.
Ja hörrni.

Happy Tuesday är väl ett understatement just nu, haha.
Vi är SÅ glada här!
 
 
Jag & August på lekparken igår, helt ovetande om den stora vinsten vi just kammat hem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit va spännande!!!!!

Svar: SÅ jäkla roligt!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 13:51:38
Postat av: Linda

Stort Grattis! Det ska bli kul att se bilden :)

Svar: Tack snälla du! Jag lovar att lägga upp all info så fort jag får!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 14:16:33
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Karolin

Hej

Jag ville bara säga att jag hittade nyligen till din blogg och tycker att den är så mysig att läsa. Jag vet inte varför men jag känner mig dragen till Nashville av någon knasig anledning.. trots att jag aldrig vart där. Bodde i Los Angeles i nästan tre år och flyttade tillbaka till Sverige i år.

Du verkar vara en så mysig tjej och ha en fin familj och det är roligt att skriva om dina äventyr med August och er vardag! =) Keep up the good work.

Och självklart ett stort grattis till vinsten! Ta hand om er

/Karolin

Svar: Men vad roligt! :) Välkommen hit & kul att du gillar Nashville! Det är en underbar stad! :) Du borde åka hit & semestra! Tack så mycket för dina fina ord & fortsätt så gärna kommentera! <3
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 14:40:52
Postat av: Eleonore

Åh jag är så glad för er skull! Tänk att bara gå och vinna sådär, stort grattis 😊 tänk om ni får träffa självaste Justin sen med hehe. Ska bli så skoj att se bilden sen!

Svar: Det tvekar jag tyvärr på ;) hehe. Priset vi vunnit räcker lååånga vägar för att göra mig överlycklig! Så jäkla fantastiskt! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 14:46:08
URL: http://eleonorebk.blogg.se
Postat av: Hulken

Grattis vad kul. Finns det en hemsida där man kan se tävlingen?

Svar: Jag lovar att länka sidan så fort det är publikt där att jag vunnit :) Och tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 15:00:19
Postat av: Lotta

Ett stort grattis!
Vad roligt att höra att du har gått och vunnit en tävling! Du tar jättefina bilder. Glad för din skull! Grattis igen!

Svar: Tack snälla du! Helt galet men så himla underbart!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 16:20:05
Postat av: Sarah

Grattis! Vad roligt! Ska ni göra ngt kul för pengarna?

Svar: Tack snälla! Vi får se i framtiden vart pengarna tar vägen :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 16:42:11
Postat av: Zarah - mamma till två

Åh vad roligt för er skull! Ska bli kul att se bilden :-)

Kram!!

Svar: Tack snälla du!
Tänk att jag inte hittat bloggen på så länge men har du bytt domän?? Så glad att du finns kvar!! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 17:16:57
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Anna

Grattis!! Det är ju sådant som man tänker att " detta kommer inte hända mig".

Förresten, ALLA som ser detta snälla hjälp till och skriv på denna namnlista mot utvisningen av Ibbe! Han går på skolan jag tog studenten på, jag blev såå varm i hjärtat när jag ser alla skolungdomar, kompisar, vuxna...ja medmänniskor som protesterade idag i Hultsfred! Men förbannad när migrationsverket handlar omänskligt.

Det tar inte ens en minut av era liv, men det kan förändra hela Ibbes liv! Så SNÄLLA Jenny, och alla läsare hjälp vår vän!

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8105#.UlQpvh5HDmU.facebook http://www.svt.se/nyheter/regionalt/smalandsnytt/utvisas-efter-sex-ar-i-hultsfred

Svar: Jag ska absolut läsa om detta! Så fort August somnar ikväll ska jag läsa & skriva under!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 18:26:35
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

helt fantastiskt kul för dig vännen! SÅ glad för din skull även om jag ska erkänna att jag är lite avis också haha ;)

stor kram ♥

Svar: Åh TACK! <3 Ja det är klart man själv också vill vinna pengar. Vem vill inte det liksom? Jag har varit sotis hela livet på alla som vinner itll höger & vänster, trodde dock jag själv någonsin skulle vinna. Det händer ju lixom bara inte?? åh herregud så underligt & underbart detta är!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 19:08:45
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Yohannas.se

Men wow! Jag trodde absolut inte man kunde vinna så mkt pengar för en barnmatskampanj, otroligt som sagt!

Svar: Haha NÄEJ inte jag heller Helt sjukt!! Så jävla glad!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 19:43:47
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Malin Hedlund

Men vad roligt vännen, grattis!!!! :-)

Svar: TACK snälla rara du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 20:08:41
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Men ååh GRATTIS :D haha sånt händer ju liskom inte!! Gud vad kul!

Svar: TACK! <3 Näej det händer ju bara inte alltså!! Men så gjorde det det ÄNDÅ?? ÅÅÅH Lyckan alltså!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 20:58:16
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Enfrusdagar

Vad roligt Jenny!
Stort grattis till dig!

Svar: Tack snälla rara!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 07:11:07
Postat av: Nina

Så himla roligt att du vann, vännen!! Förstår att det känns overkligt! Men snart har det nog sjunkit in så ni kan börja fundera över vad ni ska göra med pengarna :) kraaaam!

Svar: TACK kära du! Det känns sjukt overkligt. Så himla knäppt med givetvis underbart!! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 21:33:26
URL: http://ninaerica.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0