Plöstligt händer det

Denna eftermiddagen fick jag ett besked via min mail som gjorde att jag började tokgråta.
Av glädje.
Oj som jag har gråtit & skrattat & hoppat & skrikit rakt ut.
 
För några månader sedan gick jag med i en tävling på Facebook via ett barnmatsföretag där man skulle skriva någon rolig mathistoria om sina barn.
Jag skrev om hur jag fick August att äta ur Mallys hundskål då han vägrade äta från sin tallrik samt bifogade en bild.
Well.
Jag vann.
 
Jag vann väldigt mycket pengar.
Det går knappt in i mitt huvud!
 
Är liksom alldeles yr & överlycklig & lätt illamående.
Herregud..
 
 
Tackar dessa två som gjorde min historie & vann detta priset..
Nu ska jag försöka återgå till vardagen & andas normalt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen Grattis!! Aldrig hör man om nån som vinner påriktit!

Svar: Nej inte jag heller! Och så händer det MIG! Helt sjukt!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 21:32:41
Postat av: Alexandra

Stort grattis till vinsten! Måste nog hålla med företaget att det var rätt "berättelse" som vann! Hihi äta ur hundmatskålen! Ja alla sätt är bra utom de dåliga! ;)

Svar: Åh Tack!! Jag är helt överrumplad. Förstår inte att vi faktiskt vann storkovan!! iiihhhh ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 21:50:40
Postat av: Madeleine Hutchinson

Men guud vad häftigt och roligt!! GRATTIS! =)

Svar: Såå himla häftigt!! Jag är i chock! haha. TACK! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 21:51:35
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Yohannas.se

Men shit vad läckert!!! SÅnt händer ju bara inte!! Å vi vill se biiiiiiiiiiiiiiiiiiiilden - eller ja, JAG vill se :) hahahahaha

Svar: Nej det händer inte!! Jag fattar fortfarande inte att det är sant! Iihhhhhh! ;) Bild & mer info kommer när jag samlat mig lite ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:06:23
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad roligt, jätte grattis!!

Svar: SÅÅ kul! Tack! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:06:56
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: 2-barns-mamman

Men så roligt! Stort grattis! Men så var det ju också en hysteriskt rolig historia! :-D

Svar: Ja det var en himla knäpp historia ;) Men helt galet att vi faktiskt vann!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:11:44
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: Anonym

Hurra för dig!
(min lillebror vann en bil för några år sen, på att skriva en slogan om något...!!!)

Svar: Wow!! Det var inte illa! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:15:36
Postat av: Nathalie

Åh vad kul att vinna!! Grattis!! :)

Svar: TACK snälla! Helt galet roligt. Jag är i chock!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:20:52
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Aida

ÅÅH vad roligt!! Kan man läsa om den någonstans? VIlken bild skickade du in?? Du kan ju inte bara säga något sånt här o inte berätta ALLA detaljer!!!

Svar: hahah jag LOVAR att alla detaljer kommer då jag sansat mig lite! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:31:54
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Nora

Åh, stort grattis! Vad häftigt! Hur mycket vann du?
Jag blev superglad när jag vann en stylingserie från ett frisörmärke hihi, men har aldrig själv haft turen att vinna "riktiga" pengar.

Svar: haha jaaa det förstår jag! Det skulle jag med blivit. jag har aldrig vunnit något så jag är överlycklig! Jag vågar inte säga hur mycket.. men det är 6 siffrigt. Helt sjukt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 22:39:44
Postat av: Annso

Grattis, grattis, grattis. :) Jag vill se bilden. :)

Svar: TACK!! :) Jag måste hitta den! Har ingen aning om vart den tagit vägen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-07 @ 23:15:12
Postat av: Jenny

Stort grattis! Vad kul! Håller med alla andra att den historien var ju hur kul som helst! Väntar på bilden ;)

Svar: Tack!! :) Bild & historie kommer så fort alla papper är påskrivna! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 06:30:27
Postat av: Dixie

Men GUD så kul. Världens största grattis, hoppas du unnar dig själv en massa fina grejer nu! Verkligen hur roligt som helst :)) Kramar!

Svar: Åhh TACK fina duu! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 06:52:57
URL: http://enlitenutflykt.com
Postat av: Anna m Ludde och bullarna

Wiiiiii grattis!!!! Jag fick veta igår att jag vunnit ett tillbehörset till vårt dockskåp. Inte liiiika bra pris som en fet bunt cash, men man får vad glad för det lilla! Berätta sen hur du spenderar degen. Hehehe!
KRAM

Svar: Tack kära kära du! Och vad roligt med vinst för dig med! ALLT är ju kul att vinna! :) Detta är sjukt galet dock, det håller jag med om ;) haha. Ja det får nog bli ett inlägg lite senare. Vi måste nog smälta detta först ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 08:21:40
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: mammi

Jag går runt med ett leende och har så mycket energi,önskar ju mina barn och barnbarn det bästa, älskar er!

Svar: Tack älskade mami! <3 Ja det var inga problem att hoppa ut sängen imorse ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 08:59:46
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

grattis!

Svar: Tack snälla!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 09:34:25
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Men hallååååååå... Galet kul ju!!! GRATTIS vännen!!!
Gud så roligt! Jag vinner ALDRIG något.. kan ju bero på att jag gett upp och aldrig delar i tävlingar längre men men .. ;-)

Men alltså.. G U D vad roligt att faktiskt vinna rena PENGAR oxå och inte typ gratis barnmat.

Puss på dig!!

Svar: Jamen jag VET. helt sjukt!! När jag ringde Andrew så sa jag " jag har väl typ vunnit 20 sådanadär squeeze pack mat" som August älskar. Och var ändå skitglad över det. Men att det var PENGAR!! My god. Vet liksom varken ut eller in! haha. Så sjukt!! PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 09:44:19
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Frida

Hej!
Jag känner dig inte alls, men blir glad av att titta in här varje dag. Vill passa på att gratulera till vinsten! Du känns som en härlig och ärlig tjej som är väl värd detta! /Frida

Svar: Åh TACK snälla du vilka fina ord!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 11:11:03
URL: http://gumsilums.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh så roligt och häftigt :-) Ett jätte stort grattis!

Svar: ÅH TACK! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 15:16:41
Postat av: mammatea

Grattis så kul!

Svar: Tack! :) Det är SÅ galet roligt!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 19:02:22
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linn

MEN GUD, GRATTTTTTIS!!

Svar: TACK! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-08 @ 20:05:38
Postat av: Nadja

Wow, grattis! Vad häftigt!

Svar: Tack snälla du! :) Så himla galet är det!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 05:49:05
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Caroline

Wow, grattis!! Vilken gullig historia, visa gärna kort sen om du kan :).

Svar: Det ska jag absolut göra!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 07:07:47
Postat av: Anonym

Häftigt! Grattis!

Svar: Tack snälla du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-09 @ 13:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0