Seattle Nästa!

NU är allt färdigpackat & fixat inför morgondagen.
Det ska bli så himla kul att resa lite igen!
Till en ny stad dessutom. Faktiskt en av mina drömstäder i USA.
Ja detta ska bli toppen.
Nu ska vi ställa klockorna & bara slappna av.
Lovely!
 
Vi har 2 flyg med ett byte imorgon så det kommer nog eka tomt här större delen av dagen.
Och då det kommer bli 9 timmars tidskillnad mot Sverige, så kommer inläggen mest troligt komma upp på lite annorlunda tider. 
Men vad gör det?! :) 
 
Vi hörs i Seattle!
 
 
August har minsan hjälpt till att packa.. haha. Tur man har dammsugare! Och att han är så himla söt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad kul att du ska till Seattle, världens bästa stad! (Jag var Au-pair här i 2 år och studerar nu här, älskar det verkligen. (trots att det regnar en del haha)). Vad ska du göra här och vart i Seattle ska du? :D

Svar: Men åh bor du här? :) Det är ju SÅ vackert alltså!! Jag är redan lite kär ;) Vi ska bara hänga, turistnörda & mysa :) Vad synd att jag inte hann stämma upp en dejt!
Vi bor på Hotel 1000 så mitt i smeten ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 05:28:51
URL: http://rjphoto.blogg.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

trevlig resa kära du!

Svar: Tack hjärtat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 05:43:24
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Annso

Trevlig resa och njut av semestern. :)

Svar: Tack snälla vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 08:20:47
Postat av: mammi

Skicka videos, ha en underbar resa, älskar er!

Svar: Älskar dig! <3 Skickar bilder just nu :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 08:43:09
Postat av: Anna Lopez

Hoppas att ni får det trevligt♥

Svar: Tack rara! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 08:52:11
URL: http://frulopez.se
Postat av: Sara

Hoppas ni får det mysigt på resan!

Svar: Tack snälla du! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 09:52:45
Postat av: Trees, mamma i London

Åh vad roligt, hoppas resan går bra <3
Seattle är också en av mina drömresemål :) Du får ta massa bilder (fast det gör du ju alltid ändå) och visa upp på bloggen sen :) KRAM

Svar: Det är UNDERBART här!! <3 Du måste ju åka hit någon gång alltså. Lovely!! Lovar att ta massa bilder ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 10:42:08
URL: http://mangofisk.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :) hoppas du får en bra måndag!

Svar: Tack snälla du! Detsamma! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 11:34:18
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Söt bild :-)

Svar: Han är sååå go min lillskrutt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 11:56:59
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Jenny från Karlstad

Vad duktig han är August som "hjälper" dig så med packningen :-) Sötnosen!
Ha det så underbart i Seattle. Njut riktigt ordentligt och må så gott <3

Svar: Ja han är så duktig lillkorven! :) <3 Tack kära du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-14 @ 16:52:51
Postat av: Rebecka

Ja, det är knappt att jag förstår det men nu bor jag här! jag är helt såld i staden!
Ska bli spännande att se din syn på Seattle och bilder sen! :)

säg till om ni vill ha tips på saker att göra eller restauranger ;)

Svar: Ja jag förstår varför! :) Så vackert här!Vi ska till The Space Needle idag & efter det ska jag nog ta med August på museum, vi får se :)
Vad skulle du rekommendera?
Jag tänkte gå & se Seattles Skyline, åka till Kerry Park, kika lite statyer osv.
Kom gärna med tips :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 08:44:42
URL: http://www.rjphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0