The Farmers Market

Det första vi gjorde igår var att gå ner till The Farmers Market som jag drömt om i år & dar.
Och visst var det precis så vackert & härligt som jag önskat!
Blommorna är så färgglada & liksom fluffiga, färskaste fisken ligger uppradad, underbara organic produkter från småföretag överallt.
Ja, verkligen heaven för Jenny!
 
 
 
 
 
SÅ svårt att få skarpa foton där inne då solen sken igenom, det var fullt med folk & jag hade fokus på min lillkorv i vagnen samtidigt ;) Men ah. Nu ser ju ändå hur härligt det ser ut liksom.

Sedan åt vi en underbar Clamshowder på ett ställe som tydligen är väldigt populärt. Det fanns i en pytteliten gränd uppför en sådandär superbrant backe (hjälp vad ont i benen jag har idag!! haha) & jag förstår verkligen varför deras betyg är så högt! Mhmmm! Vilken drömsoppa!
Idag ska jag äta sushi & färsk krabba från marknaden.
Åh!

Kommentarer
Postat av: Modeleine

Härlig matmarknad! Man blir så inspirerad av att gå runt på sådana!

Svar: Verkligen!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 17:49:02
URL: http://modeleine.blogg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Åhh Farmers Market. Tror det finns i F.W också och det ser jag verkligen fram emot! Ha en härlig vistelse.

Svar: Ja det finns nästan i varenda stad i USA tror jag :) Men denna slår nog samtliga jag varit på ;) Hit måste du åka vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 18:10:22
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Oslo på svenska - nybliven tvåbarnsmor

Åh så härligt det ser ut. Saknar så
Många småsaker från USA. Som clamshowder!!

Svar: Mmm clamshowder är ju SÅ gott!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 19:02:49
URL: http://www.oslopasvenska.se
Postat av: Louise

Så härligt det ser ut :)

Svar: Underbart är det! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 19:19:32
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Mammi

Gottegrisar! August då? Äter han?

Svar: Njae.. Mer än han brukar då vi reser, men inte som vanligt! Denna gången var jag dock smart & packade ner hans favvo jordnötssmör & Wasaknäcke så det alltid finns :) Hittade hans cocosmjölk samt yogurt & har köpt matiga squeeze packs. Han testade laxen jag beställde till middag men åt mer av potatis istället vilket är helt okej. Så länge han får något i sig! Vi har tagit det himla lugnt & staden är inte så stressig, så jag tror inte han känner att det är så jobbigt att resa denna gången :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 19:24:27
Postat av: Sofia

Ser härligt ut :-)

Svar: Fantastiskt ställe! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 19:31:53
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Mammatea

Ser väldigt härligt ut!

Svar: SÅ underbart är det!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 19:34:43
URL: http://mammatea.se
Postat av: Aida

*drömmer mig bort*

Svar: Mm underbart ställe!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 21:26:01
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: linn

åh, så jag saknar detta ställe! bodde i seattle 09-10 när jag var i usa som au pair.. verkligen en av världens finaste och mysigaste städer!! njut lite extra för mig också!

Svar: Sååå himla mysigt! Jag njuter för full så det även räcker till dig :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-15 @ 21:51:38
Postat av: Elinen

Min mans moster tillverkar och säljer t-shirtar på den marknaden. :) Men du verkar inte ha fångat henne på bild, iaf inte som du visat upp för oss. Men jag tittade noga, hade ju varit lustig. :))

Svar: Men vad roligt! :) Vad är de för sorts tryck osv?Jag fastnade för en med massa knasiga katt-tryck, men annars vet jag inte om jag minns något annat. Det var ganska mycket folk så jag hann inte kika så noga som jag önskade :) Får gå tillbaka idag!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0