The Space Needle & Olympic Park

Vilken toppendag vi haft! Och OJ som vi har gått idag!
Eller. Korven har ju mest suttit i vagnen, medan hans ömma moder har skjutsat runt & bjussat på världens sightseeing.
Det finns ju SÅ mycket att se här i Seattle!
Och så mycket god mat överallt. Jag vet inte hur jag ska hinna äta allt jag vill, haha.
Som grädden på moset hittade vi världens mest underbara barnmuseum precis då August tröttnat på byggnader & ville springa av sig.
 
 
Vi började dagen på Biscuit Bitch. Vilken succe! Fantastiska biscuits & riktigt gott kaffe!
 
 
Jag & August gick på upptäcksfärd medan Andrew jobbade lite. Väldigt molnigt & disigt idag!
 
 
Vi hittade Olympic park!
 
 
Och sedan parken vid Space Needle.
 
 
Och givetvis själva Needle itself. Men vi åkte inte upp då kön var ganska lång & jag var lite osäker på att göra detta själv med August. I framtiden kanske :)
 
 
Och njöt av fantastiska vyer gjorde vi. Så vackert! Så kulligt (alltså. Mycket backar.) & liksom gammaldagsidylliskt.

Imorgon får vi äntligen ha the Papa helt för oss själva då han jobbat färdigt för denna resan. Jippi!
 
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med korven, kika på Peppa Pig & invända Room Service.
Fish tacos & färskfångad lax har vi beställt. Mhmmm!

Kommentarer
Postat av: Lovisa // familjetokig småbarnsmamma

Vilken mysig blogg, hittade just hit! Jättekul att få följa mammalivet på andra sidan Atlanten, ser ut att vara fantastiska miljöer. Och August är ett så gulligt namn. :)

Svar: Men vad kul att du tycker om den :) Hoppas att du hänger kvar! KRAM & tack för fina ord!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 11:04:34
URL: http://www.lohweez.wordpress.com
Postat av: Louise

Kul att utforska stan :)

Svar: Ja verkligen jättekul! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 11:39:00
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Nina

Va kul att få se Seattle! Jag lägger bara till fler & fler resmål i USA på önskelista sen jag började följa din blogg, haha :-)
Hoppas resan fortsätter lika bra som den började! Kram vännen <3

Svar: hehe ;) Jamen du får väl flytta hit vännen! Så du kan bocka av lite resor ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 20:37:22
URL: http://ninaerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0