3 Månader kvar

Ja det är 3 månader till julafton, men det är också 3 månader (& två dagar) kvar till min älskade mamma & pappa kommer hit för att stanna i 3 långa härliga veckor.
Som.jag.LÄNGTAR.
 
Då man inte har någon familj i närheten av något slag, så blir dessa tillfällen heliga.
Dessutom har vi inte firat jul tillsammans på 3 himla ÅR, så nu är det verkligen dags.
Jag är så pepp att jag redan börjat klura på julklappar, haha.
Och något mer som är så himla bra då de kommer (förrutom att det faktum att de kommer) är att det kommer följa med svenska gottigheter som jag ber om ;)
 
 
August med sin älskade Mommo & Moffa (Eller Mommo & Mammo som han säger) <3
Han vet absolut vilka de är & deras "namn" då vi ofta skypar & tittar dagligen på foton.
Så han kommer ha sååå kul när de är här!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med familjebesök!
Vad kommer du önska? Svårt att veta vad man skulle sakna!
Gillar Andrew svensk mat?

Svar: Jag kommer önska Ahlgreens Bilar & de nya med polly :) Jag saknar ju väldigt mycket men det kan/får man inte ta med tyvärr.
Kantareller, älgkött, hushållsost, extrasaltat bregott, hönökaka, tunnbröd, renskav, renskavsmjukost, hjortronsylt & massor massor mer ;)
Andrew tycker om viss svensk mat. Köttbullar, älgfärsbiffar, våfflor hmm.. ja det finns nog en massa mer han tycker om :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 15:07:28
Postat av: Nathalie

Åh vad härligt med familj på besök. Och på bästa högtiden också!! :)

Svar: Såå härligt! Och verkligen bästa bästa högtiden! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 15:55:32
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Mammi

Vad vi längtar!!!! Välkommen höstregn o rusk, snö o kyla. Inget spelar nån roll, julafton med släkt i Sverige sedan julfirande och nyår i Nashville❤❤❤❤❤

Svar: LÄNGTAR!! <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 21:51:17
Postat av: Charlotte

Härligt med familjebesök!
Vilken fin tatuering din mamma har- jag minns din bror så väl... <3

Svar: Såå underbart ska det bli! Och vad kul att du kände min bror. Älskar att höra om "nya" personer som visste vem han var. Det liksom gör honom mer levande <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 21:54:22
URL: http://barnenifokus.blogg.se
Postat av: Annica

ha, jag skrev ett inlägg igår med exakt samma rubrik! hahaha, handlade om julen osv. Men jag förstår att du har mer att längta efter än julen ;)
Kul att dina föräldrar kommer!
Kram!

Svar: Nejmen!! haha ;) Detta har hänt fler gånger att vi skriver om samma saker. Så lustigt!! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-25 @ 08:15:03
URL: http://nickan78.wordpress.com
Postat av: Sofia - Mamma till Simon

Själv längtar jag inte till julen. Första julen utan mamma någonsin... Men, jag hoppas ni får 3 underbara veckor när familjen kommer! <3

Svar: Usch så jobbigt! Jag minns min första jul utan min familj, FY :( Men nu är det en "vana" vilket känns ledsamt, men samtidigt så kan inte livet alltid rulla i samma hjulspår & man måste göra det bästa av det.. <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-25 @ 09:09:10
URL: http://livetmesimon.se
Postat av: ellenojag

Förstår verkligen att du längtar, 3 månader går ju faktiskt ganska fort!!
Hugge skor är inte jättevarma, mer höst/vår skor (lite fleecefoder i) helt underbara och lätta att gå i, köpte storleken större så han har i vår också, haha ;)

Svar: Ja det gör det verkligen då man är van att vänta mer än ett halvår på att ses :) Tack för skoinfon! Då blir de nog perfekta! Måste in & spana storlekar/mäta osv :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-26 @ 12:27:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0