Filar på inbjudningar

Hejhopp i måndagsnatten!
Här sitter vi uppkrupna i soffan & letar inbjudnings-inspiration.
Det vankas Barty här i hemmet & det gäller att vara ute i god tid! 
Så himla kul att ställa till med storfest. 
Måste bara se till att boka städerska denna gången för att städa upp dagen efter är inte kul.
Ok. Tillbaka till datorn & inbjudningarna! 




Ni får kika på min överlyckliga fluffis tillsvidare. Han går på diet & har fått energin tillbaka. Det är inte lätt att hålla vikten när man har en liten minimänniska i hemmet som smugglar mat konstant ;) 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi jag tyckte att han blivit lite tjock när jag såg de andra fotona men vågade inte fråga, tänkte om de var mkt päls bara. ;) sen har väl om jag inte minns fel golden lätt att gå upp i vikt?

Svar: hahaha jaaa han blev lite överviktig där. Oh well. Det är bara att ge lite mindre mat varje måltid. Och han har redan gått ner lite så det känns som vi gör rätt sak. Och han har såå mycket mer energi! Jag vet inte om Goldens har lätt att gå upp i vikt faktiskt, jag är ganska dålig på det där med hundar måste jag erkänna. Men för Mally var det ju inte så svårt tydligen ;) haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 06:07:14
Postat av: Bohemhoe

Naaw sötnosen, hoppas det går bra o minimänniskan inte smugglr för mycket mat.

Svar: Han är helt otroligt diskret, August, då han gömmer & smugglar mat. Jag sitter ju med kiddot hela dagen lång, haha, men ändå måste det smygas ner en himla massa. Jag får väl installera videokameror ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 06:51:21
URL: http://bohemhoe.blo.gg/
Postat av: Elina

Vilken söt hund!

Svar: Ja han är såå fin :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 07:14:53
URL: http://elinatidstrom.blogg.se
Postat av: felicia

fin hund :)

Svar: Ja han är såå fin :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 14:10:47
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken sötis :-)

Svar: Ja han är så fin min fluffis :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-24 @ 14:12:10
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0