Glad Lördag kära vänner!

Vi såg World War Z igår & jag har haft mardrömmar om Zombies som jagat mig HELA natten.
Bra film i övrigt, men fy alltså.
Helt svettig vaknade jag 6 gånger & hoppades att klockan skulle vara "godmorgon".
Sjukt tacksam att August vaknade redan vid 6 så jag fick gå upp & skaka av mig drömmen.
Puh!
Och som grädden på moset är det lördag.
Älskar lördagsmorgnar.
Vem gör inte det?
 
Idag ska jag laga pannkaksbrunch till fina vänner.
Svenska pannkakor såklart ;)
Med hemmagjord drottningsylt, vispad grädde, scones, bacon, färsk frukt & mimosas.
Mysigt värre.

Hoppas ni har en underbar Lördag fina ni!
 
 
Denna lilla buskorven alltså <3 <3 <3 Varför inte M&Ms till frukost? ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej,
Usch jag såg också den filmen för några dagar sedan. Hu! Tack och lov fick jag iaf inga mardrömmar. :)

Svar: HUA!! Tur att du inte fick mardrömmar för mina var hemska!! hhahaha. Usch vilken creepy film! Men ändå bra! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-28 @ 15:30:42
URL: http://reboc.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Den frågan ställer jag mej själv varje morgon också! ;)varför INTE m&m's till frukost?
KRAM

Svar: hahahha ;) Ja vi pratade ju om de där M&M godisarna förut, hehe. Det är väl August & du ;) Jag klarar mig fint, hehe. Söt du är! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-28 @ 16:20:54
Postat av: Hanna Karlsson

Det låter verkligen som en god brunch!

Svar: Det var sååå gott :) Älskar brunch!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-28 @ 20:28:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

du verkar vara en så himla fin värdinna som anstränger dig så för dina gäster. jag tror jag kommer över och bor i ert fina gästrum och äter dina pannkakor. det går bra va?
puss på dig ♥

Svar: Men GULLE! Vilka fina ord. Du är SÅ välkommen. Ta med hela familjen :) Vi har plats! Blir såå glad för dina ord. Jag försöker vara en sådan bra värdinna som man bara kan :) <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-28 @ 20:42:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie 130720

Men va snyggt de va att ha sånna i en glasburk!
Att något så litet kan göra en sån skillnad i ett hem. Och att man inte tänker på det! Men nu vet jag vad jag ska göra här hemma ;)

Svar: Eller hur är det fint? :) Så enkelt sätt att dekorera på! På påsk har vi påskägg etc. Love it!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 18:41:36
URL: http://sandrateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0