Just my luck

Men. S.U.C.K.
Jag hade fixat pooldejt idag.
2 vänner med kids skulle komma över, vi skulle simma, sola, umgås, jag lagade massa picknick mat & ordnade med allt man kan tänkas behöva för en heldag vid poolen.
Släpar allt ner till poolen.
Den är STÄNGD.
Gah.
Så.jäkla.förbannad.
Haha.
Well jag är inte sur längre, för mina vänner är ju underbara & tar allt med en klackspark & vi umgicks i huset istället med bikinis & badblöjor. Det är ju inte dumt det heller!
Och maten smakade himla bra!
Men sååå surt.
 
Nej nu ska jag inte gråta över spilld mjölk utan återgå till mitt strategiska packande.
Det råder smått kaos just nu, men det börjar klarna upp, listan har bockats av till hälften & huset är städat, tvätten tvättad, så nu ska allt ner i väskan bara.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skönt att dagen blev bra trots ändrade planer! Kram!

Svar: Ja verkligen! S[ underbart att ha sådana fina vänner :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-05 @ 23:10:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: eastcoastmom i Spanien

Poolen stänger säkert efter Labor Day. Men visst är det irriterande när det är varmt och den skulle kunna vara öppen en månad till...

Svar: Ja vanligtvis så är det så men vår pool skulle hållts öppen till slutet på september :(
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-06 @ 06:53:47
URL: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0